Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Achizitionarea si distributia fructelor (merelor) pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, pentru anul scolar 2011-2012, in judetul Valcea?


Anunt de participare numarul 130661/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Adresa postala:  RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Punct(e) de contact:  VICTOR DEACONESCU, Tel. 0250732901/103, Email:  [email protected], Fax:  0250735617, Adresa internet (URL):  www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Achizitionarea si distributia fructelor (merelor) pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeazainvatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, pentru anul scolar 2011-2012, in judetul Valcea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I-VIIIdin invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat de pe teritoriul judetului Valcea.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si distributia fructelor (merelor) pentru eleviidinclaseleI-VIII care frecventeazainvatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, pentruanul scolar 2011-2012, in judetul Valcea, conform prevederilor OUG nr. 24/2010 privind implementarea programului de incurajare a consumului de fructe in scoli.Livrarea are ca zona de distributie judetul Valcea si se realizeazabisaptamanal lascolile din judet.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexelor la Caietul de sarcini, numarul estimat de elevicare vor beneficia de produsul ?mar? in anul scolar 2011 ? 2012, este de 27.715. In anul scolar 2011-2012, se vor acorda gratuit mere, in limita valorii zilnice de 0, 315 lei/elev inclusiv taxa pe valoarea adaugata, cheltuielile de transport, distributie si depozitare.
Valoarea estimata fara TVA: 661, 723.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
94 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 13.234 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale valabile la data deschiderii ofertelor (original sau copie conforma cu originalul).Declaratieprivind calitatea de participant la procedura. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata.Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie, Cazier judiciar al societatii, Cazier judiciar al administratorului societatii. Documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat: Dovada inregistrarii sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor, Buletine de analiza privind continutul reziduurilor de pesticide si metale grele, carese elibereaza de laboratoare nationale sau comunitare acreditate in conformitate cu ISO EN 17025. Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul isi asuma raspunderea respectarii regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.??Informatii generale??; cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani de referintasa fie de minim1.200.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare (fructe), cuprinzand valori, perioade de furnizare, beneficiari. Pentru , ,experientasimilara?s-a solicitat prezentareacel mult a trei contracte de furnizare fructe, a caror valoarecumulata sa fie cel putin egala cu 661.723lei, insotite de documente constatatoare. Informatii privind utilaje, echipamente, instalatii: - instalatii de ambalare si instalatii de etichetare , Mijloace de transport proprii sau inchiriate inregistrate sanitar-veterinar si pentru siguranta alimentelor (minim 10).Dovada detinerii de spatii special amenajate, proprii sau inchiriate pentru depozitarea fructelor inregistrate sanitar veterinar si pentru siguranta alimentelor.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii. Personalul de executie angajat in realizarea contractului, trebuie sa aiba cunostinte de igiena a alimentelor. Se solicita prezentarea carnetelor de sanatate avizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul unitar pe elev fara TVA din oferta financiara.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2011 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256 si 270-271 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare
Adresa postala:  CONSILIUL JUDETEAN VALCEA, strada General Praporgescu nr. 1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Tel. 0250/732901, Email:  [email protected], Fax:  0250/735617, Adresa internet (URL):  www.cjvalcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2011 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer