Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea si distributia fructelor(merelor) pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Dolj, pentru anul scolar 2011/2012


Anunt de participare numarul 130803/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala:  Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTIAN UNGUREANU, Tel. 0251408200, int.361, 362, Email:  [email protected], Fax:  0251408230, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea si distributia fructelor(merelor) pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Dolj, pentru anul scolar 2011/2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I?VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Dolj, repartizate pe 3 (trei) sectoare
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si distributia fructelor(merelor) pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Dolj, pentru anul scolar 2011/2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sectorul 1:1.584.746 buc. mere, min.110 g/buc.;sectorul 21.508.088 buc. mere, min.110 g/buc.;sectorul 31.899.897 buc. mere, min.110 g/buc.;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 220, 261RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
94 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: -LOTUL 1 ? 7.900 lei-LOTUL 2 ? 7.200 lei-LOTUL 3 ? 9.200 leiGarantia de buna executia: 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget localPlata cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie conf art 180 si 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , CUI, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2009 si la 31.12.2010, cifra de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani, Scrisoare de bonitate bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cerinta minima: Cifra media anuala de afaceri pe perioada 2008, 2009, 2010 inclusiv: valoare minima impusa: - pentru lotul 1 ? 790.000 lei, respectiv 184.580Euro ;
-pentru lotul 2 ? 720.000 lei, respectiv 168.224 Euro ;
-pentru lotul 3 ? 926.000 lei, respectiv 216.355Euro ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, recomandare, copie contract, resurse tehnice, resurse umane, Autorizatiesanitara de functionare emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocelor de transport, dovada spatiu de depozitare, acordul de asociere , subcontractanti, ISO 9001 sau echivalent, ISO 22000 sau echivalent, Autorizatie sanitara de functionare elib de Autoritatea de SanatatePublica Judeteana , Adeverinta de la Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cerinta minima: Se va prezenta fisa de informatii privind experienta similara , astfel: - pentru lotul 1 ? prezentareaa maxim 3 contracte care au avut ca obiect livrarea de fructe, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 396.000 lei, fara TVA, respectiv92.523Euro;
-pentru lotul 2 ? prezentarea a maxim 3 contracte care au avut ca obiect livrarea de fructe, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 360.000 lei, fara TVA, respectiv84.112Euro;
- pentru lotul 3 ? prezentarea a maxim 3 contracte care au avut ca obiect livrarea de fructe, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 460.000 lei, fara TVA, respectiv 107.476Euro;
- Cerinta minima: minim 3 autovehicule specializate pentru fiecare lot/sector la care operatorul economic participa- Lista persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licit electron particip doar op. ec inregis in SEAP si carora le-au fost transm invit de particip Invit se trans pe cale electronica, simultan, tuturor ofertan respectivi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Dolj, str. Unirii, nr.19, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia se poate accesa din SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala:  str. Unirii, nr.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer