Licitatie Publica - ?Achizitionarea si distributia fructelor(merelor) pentru elevii din invatamantul primar (clasa pregatitoare si clasele I-IV) si gimnazial (clasele V-VIII) de stat si privat, din judetul Dolj, pentru anul scolar 2012/2013?
Anunt de participare numarul 141344/29.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel. +40 251408200, Email: [email protected], Fax: +40 251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitionarea si distributia fructelor(merelor) pentru elevii din invatamantul primar (clasa pregatitoare si clasele I-IV) si gimnazial (clasele V-VIII) de stat si privat, din judetul Dolj, pentru anul scolar 2012/2013?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile din invatamantul primar (clasa pregatitoare si clasele I-IV) si gimnazial (clasele V-VIII) de stat si privat din judetul Dolj, repartizate pe 3 (trei) sectoare
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si distributia fructelor(merelor) pentru elevii din invatamantul primar (clasa pregatitoare si clasele I-IV) si gimnazial (clasele V-VIII) de stat si privat, din judetul Dolj, pentru anul scolar 2012/2013.
Se vor furniza mere ambalate corespunzator, conform cerintelor din caietul de sarcini, cu o greutate minima de 100 grame, incadrate la categoria "Extra" si/sau categoria I, conform Standardului de comercializare pentru mere, prevazut in anexa I "Standarde de comercializare prevazute la articolul 3" - partea B "Standarde de comercializare specifice" - partea 1 "Standard de comercializare pentru mere" la Regulamentul de punere in aplicare (UE) nr. 543/2011 al Comisiei din 7 iunie 2011 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (CE) nr. 1.234/2007 al Consiliului in ceea ce priveste sectorul fructelor si legumelor si sectorul fructelor si legumelor prelucrate.
Dreptul de a primi fructe il au numai elevii prezenti la cursuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala estimata de mere (lot1 + lot2 + lot 3) ce urmeaza a fi achizitionata este de 4.759.364buc. ce se vor furniza cu o greutate minima de 100 grame/buc.
Valoarea totala estimata (lot 1 + lot 2 + lot 3), fara TVA (numai in cifre): 1.380.216 lei, fara TVA
Valoarea zilnica este de 0, 29 lei/elev, fara TVA
Limita valorica cuprinde : pretul integral de achizitie publica a merelor, inclusiv cheltuielile de transport, distributie si depozitare a acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 380, 216RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
89 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare : - LOTUL 1 ?9.000 lei- LOTUL 2 ? 8.100 lei-LOTUL 3 ? 10.400 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor3.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H?Scrisoare de garantie bancara?.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO58TREZ2915006XXX000178, cod fiscal 4417150, deschis la Trezoreria Craiova.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art. 278^1din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de : ?Pentru lotul 1 ? 4.230.lei? Pentru lotul 2 ? 3.439 lei? Pentru lotul 3 ? 4.303 lei5.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile calendaristice).Data pentru care se determina echivalenta euro: Curs de referinta comunicat de B.N.R. in data de 11.12.2012, respectiv 1 Euro = 4, 53 lei. a)Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.b)Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de catre executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006.d)Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, conform OUG nr.24/2010.Plata se va face prin ordin de plata la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 1.
1.2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 2.
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular nr.4.
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular nr. 5.
Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
- Prioteasa Ion ? presedinte Consiliul Judetean Dolj;
- Iovan Cristinel ? vicepresedinte Consiliul Judetean Dolj;
- Ivanovici Laurentiu - vicepresedinte Consiliul Judetean Dolj;
- Barbarasa Gheorghe - secretar;
- Avramoiu Daniela - Director Directia Economica;
- Ungureanu Cristian ? Sef Serviciu Achizitii Publice;
- Visan Viorel ? ServiciulAchizitii Publice;
- Surugiu Viorel ? Serviciul Achizitii Publice;
- Palade Victor- Serviciul Buget;
- Golea Bogdan ? Serviciul Prognoze;
- Nita Mariana - Serviciul Achizitii Publice;
- Toporiste Anda ? Compartimentul Informatica;
Lista consilierilor judeteni 2012: Avram Cezar Gabriel Badea Marian Baragan Stelian Bercea Florea Georgica Bica Gheorghe Brezniceanu Alexandru Calin Cosmin Petrut Ceana Mihaela Ciurlin Costica Dinca Oana Mihaela Drignei Daniel Dumitrache Silviu Ionut Durle Dumitru Cosmin Irinei Marian Ioan Marcea Marcel Marin Marian Viorel Marinescu Sofi Sabin Mituletu Constantin Florin Moise Simona Mosoiu, Constantin Motoi Nichi Silviu Neatu Breciuga Mihail Adrian Odolbasa Victor Paloiu Marian Daniel Petrescu Petre Soare Mihai Stancu, Florinel Stoica Stefan Gabriel Tarnita Daniela Tanasescu Alina Elena Ursu Andrei Tudor Vasile Dorin Cosmin Vaduva Fanel Voiculescu Ion.
5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul
1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte:
a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;
b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.
- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.
2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.
NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitateaunuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional1.Pentru persoane juridice /fizice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limia dedepunere a ofertelor.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depuneriii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota:
In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitateaunuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile pentru anul 2010 si 2011, documente in copie lizibila, vizate si inregistrate de organele competente.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului
2.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale globale pe ultimii 3 ani.
Cerinta minima:
Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani: valoare minima impusa: -pentru lotul 1 ? 900.408 lei ;
-pentru lotul 2 ?813.996 lei;
- pentru lotul 3 ? 1.046.028 lei;In cazul ofertarii mai multor loturi se considera valoarea cea mai mare dintre loturile ofertate.
Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru fiecare an.
3. Tert sustinator financiar - daca este cazul
In conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa formularulnr. 8.
2.Experienta similara
- pentru lotul 1 ? prezent a max 3 contracte care au avut ca obiect livrarea de fructe, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 450.204 lei, fara TVA;
- pentru lotul 2 ? prezent a max 3 contracte care au avut ca obiect livrarea de fructe, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 406.998 lei, fara TVA;
- pentru lotul 3 ? prezent a max 3 contracte care au avut ca obiect livrareade fructe, a caror val insumata sa fie de cel putin 523.014 lei, fara
TVA;
continuare cerinta 2
In cazul ofertarii mai multor loturi se considera valoarea cea mai mare dintre loturile ofertate.
- Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea , ,conf cu originalul?. dupa parti relevante ale contractelor/recomandare din partea beneficiarului/certificat de indeplinire a obligatiilor contractual, conf. art.97^1 din HG nr.925/2006, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Se va prezenta formularul nr. 9 - experienta similara.
Ultimii 3 anise vor calcula prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertelor.
Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare.
Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte.
3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, insotita de lista cu personal de specialitate strict
necesar pentru indeplinirea contractului.Pentru personalul implicat in depozitarea, transportul si distributia merelor se va prezenta o decl. pe proprie raspundere ca acestia detin carnete de sanatate vizate la zi.
Pentru personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului se vor prezenta: CV-urile, declaratii de disponibilitate , copii contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii/angajament de participare in nume personal(in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului)
- Se va completa formular nr. 10 si 10 a.
4. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnicepe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de furnizare - se va completa formularul nr.11.
Ofertantul trebuie sa faca dovada detineriiin proprietate, leasing sau inchiriere a mijloacelor pentru transport si distributie specializate, autorizate sanitar, autovehicule care sa asigure integritatea merelor pana la destinatar ;
Pentru toate mijloacele de transport propuse se va prezenta autorizatie sanitar-veterinara eliberata de catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
5.Dovada ca ofertantul dispune de spatiu de depozitare, pentru asigurarea pastrarii merelor, la temperaturi indicate de producator (in proprietate sau prin contract de inchiriere), inregistrat sanitar veterinar si pentru siguranta alimentelor, conf. Ordin nr.111/2008 al ANSVSA, cu modificarile si completarile ulterioare.
6. Operatorii economici vor prezenta obligatoriu la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru produsul ofertat, in ambalajul in care urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat.
Mostrele vor fi insotite de buletinele de analiza intocmite conform prevederilor legale (eliberate de de laboratoare nationale sau comunitare acreditate ).
7.Informatii privind subcontractantii
Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.
8.Informatii privind asocierea/daca este cazul.
Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.
In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.
In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractual legalizat.
9. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta
confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
continuare cerinta 9
Se va prezenta:
- Formularulnr. 14 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici
- Formularul nr.14 a si formularul nr. 14 b ? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional.
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.
1.Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de
management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor)
Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
2. Certificarea conform standardului ISO 22000/HACCP, a sistemului de management al sigurantei alimentelor sau echivalent pentru ofertant, din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei.
Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritateava invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi ale elementelor ofertei. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare la licit electron va fi pretul unitar , in leifara TVA.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, o runda = 24 ore;In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Autoritatea contractanta, prin intermediul SEAP, va comunica instantaneu tuturor ofertantilor urmatoarele informatii: - pozitia pe care o ocupa in clasament- preturi noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre alti ofertantiPe parcursul efectuarii rundei de licitare, autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea ofertantilor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.02.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.02.2013 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Dolj, Craiova, Calea Unirii, nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatntii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP, dupa caz
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare si/sau garantia de buna executie, vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.2..In cazul in care, la incheierea licitatiei electronicese constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.3.Ofertantul cu pretul cel mai scazut, rezultat in urma licitatiei electronice, are obligatia de a depune in original la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare, oferta, refacuta, la valoarea licitata electronic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (art.256^2 alin.1 lit.a din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala: Calea Unirii, nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. +40 251408213, Fax: +40 251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2012 07:54