Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea si distributia pachetului ,, lapte-corn pentru prescolari si elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat


Anunt de participare numarul 58797/17.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372523317, Email: [email protected], Fax: 0372521137, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea si distributia pachetului , , lapte-cornpentru prescolari si elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile de pe teritoriul judetului MEHEDINTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si distributia pachetului , , lapte-cornpentru prescolari si elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat din judetul Mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.1)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.1)
15811300-9-Cornuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
31590 pachete /zi, pentru o perioada de 172 de zile de curs
Valoarea estimata fara TVA: 5, 342, 161RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 12.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 35000 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 10 %
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie completata in conformitate cu formularul 12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 formularul nr. 2
Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.3. Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica.
4. Certificat constatator- (cod CAEN) - eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (original sau copie legalizata), in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza prin prezentarea urmatoarelor documente relevante, cum ar fi: -bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12.2007, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiul financiar 2007, vizat si inregistrat de organele competente, tradus in limba romana de traducator autorizat. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
- Fisa de informatii generale formular 3
2)In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.3)Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.4)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (3), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se solicita ca media cifrei de afaceri pentru perioada 2005 2007 sa fie mai mare sau egala decat suma de 7.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat eliberat de directia de sanatate publica judeteana, din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea si transportul produselor lactate si de panificatie;
2. Dovada de la organele abilitate ca operatorul economic nu a avut sanctiuni in ultimii 2 ani pe linie sanitara sau altele specifice
3. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte ca urmatoarele:
- indeplinirea unui contract de furnizare de produse lactate si/sau de panificatie impreuna cu recomandarea unui beneficiarin ultimii 3 ani formular 12E;
- certificat de la Autoritatea de Sanatate Publica
- autorizatie sanitar-veterinara
- sa dispuna de spatii de depozitare in proprietate sau inchiriate sau cu contract de comodat pentru asigurarea pastrarii produselor lactate si de panificatie la temperatura indicata de producator in judetul Mehedinti (lipsa este eliminatorie);
- Asigurare cu personal de specialitate si calificare corespunzatoare. Ofertantul va prezenta lista cu:
- personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de furnizare
- studiile si calificarile personalului angajat in domeniu- completare formular 12I
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. indeplinirea unui contract de furnizare de produse lactate si/sau de panificatie cu o valoare mai mare sau egala cu 1.500.000 lei fara tva (lipsa este eliminatorie)- sa dispuna de mijloace de transport si distributie autovehicule speciale termoizolante, dotate cu institutiile frigorifice, minim 5 autovehicule / judet (FORMULAR 12H -lipsa este eliminatorie);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA C.J. MEHEDINTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2008 12:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI JUDETEAN MEHEDINTI, SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BLVD. N. TITULESCU NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR. TRAIAN, NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 1500, Romania, Tel.0252311218, Fax: 0252311892
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2008 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer