Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Achizitionarea si distributia produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2012-2013, in judetul Va


Anunt de participare numarul 136817/23.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Adresa postala: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR DEACONESCU, Tel. +40 250732901/103, Email: [email protected], Fax: +40 250735617, Adresa internet (URL): www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Achizitionarea si distributia produselor lactatepentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si pentru copiii prescolari dingradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2012-2013, in judetul Valcea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat sigradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore de pe teritoriuljudetului Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform prevederilor OUG nr. 96/2002 cu modificarile si completarile ulterioare, se vor furniza produse lactatepentru elevii din clasele I - VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pe perioada anului scolar 2012-2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul estimat de elevisiprescolari beneficiari ai programului ?lapte-corn? luat in calcul pentru anul scolar 2012-2013, conform datelor transmise de Inspectoratul Scolar al Judetului Valceain luna mai 2012, este de 38.491 elevi, situatie care se va reactualiza in luna septembrie 2012. Pretul maximal este de 0, 62 lei/produs lactat(200ml)/elev/zi, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 247, 866.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
177 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 84.957 Lei. Garantia de part. se va constitui in conformitate cu art. 86, alin. 1 din H.G. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat mai sus si valabila pentru perioada de 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul in care se poate face plata garantiei de participare este: RO66TREZ6715006XXX000142, deschis la Trezoreria Ramnicu Valcea, cod fiscal: 2540929. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul Scrisorii de garantie bancara emisa de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse la deschidere, fiind considerate ca inacceptabile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006: a)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale avandu-se in vedere prevederile HG nr.1045/2011. b)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in mod corespunzator. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie va fi prevazuta in contract. In cazul scrisorii de garantie bancara emisa de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul judetului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea: completarea formularului 12A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare formular 12B.3.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente din cadrulUnitatilor Administrativ Teritoriale de pe raza carora societatea isi desfasoara activitatea (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscaladin cadrulUnitatillor Administrativ Teritoriale de pe raza carora societatea isi desfasoara activitatea, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formular - tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate anterior trebuie sa ateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, in conformitate cu art. 9, alin (1) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 21 6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 20. Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat /Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedintele Consiliului Judetean Valcea Ion Cilea, Vicepresedinte Dumitru Persu, Secretar al Judetului Constantin Dirinea, Director Executiv Mircea C-tin Predescu, Director Executiv Bogdan Lastun, Director Executiv Adj. Vasilica Mazilu, Sef serviciu buget Andreea Virtej, consilierii judeteni care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Belciu Ion, Bulacu Romulus, Comanescu Iuliean, Dumitrescu Adrian, Fartat Ilie, Fiera Ioan Dan, Folea M. Gheorghe, Gava Ion, Greere Ion, Grigore Petre, Lita Ioana, Marin Victor, Moise Iuliana, Monceanu Constantin, Nedelcu Sorin Gabriel, Obogeanu Iulian, Oprescu Ion, Oproaica Alexandru, Pasat Gheorghe, Persu N. Dumitru, Petrescu Remus, PirvuConstantin, Poenaru Mircea Constantin, Popa Eugenia, Popa Laurentiu, Popescu Ion, Popescu Victor George, Radulescu Constantin, Spiridon Nicu, Simion Aurel, Tomescu Gabriel, Vieru Gheorghe.
Pentru persoane juridice straine: documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
- Informatii privind asociatii: -Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.-Operatorii economici care se asociaza, vor prezenta in cadrul ofertei, un acord de asociere formularul nr. 2. (a se vedea modelul la Sectiunea ?formulare?)-In acordul preliminar, se va stabili liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.-Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.-Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie respectate de fiecare asociat in parte.-Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Nota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, valabil la data deschiderii ofertelor - eliberat cu pana la 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice; b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In situa?ia in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor a prezentat certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte acest certificat in original/copie legalizata pentru conformitate. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate pentru partea din contract pe care o realizeaza.2.Cazier judiciar al societatii, asa cum este precizat in Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertuluiin termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie in limba romana si legalizatelegalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie dupa bilantul contabil pe anul 2011.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati.Copiedupa bilantul contabilvizata de organele competente.
-Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de referinta. Cerinta minima, este ca media cifrei de afaceri sa aiba o valoare de cel putin 8.000.000 lei si se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari; In cazul ofertantilor din categ. IMM(facand dovada prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.Completare formular Formular 12C- Nota: Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul respectiv. ANUL CURS RON/EURO2008- 3, 6827;2009-4, 2373;2010-4, 2099.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. D4; completarea formularelor 12A si 12B
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completare Formular nr. 12 F si Anexa 1 la acesta.
Pentru , ,experienta similara?, se solicita prezentarea unui contract de furnizare de produse lactate, a carui valoare sa fie cel putin egala cu cel putin 4.000.000 lei fara TVA, insotite de documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale.Prezentare copie contract si documente constatatoare
Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Completare formular nr. 12H; Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin inchirierea demasini, echipamente, spatii de depozitare. Se pot prezenta contract / precontract sau angajament de inchiriere.
-Pentru sigurarea bazei materiale, se va face dovada detinerii urmatoarelor: 1.Mijloace de transport (cel putin 10); ofertantul trebuie sa detina in proprietatea firmei autovehiculele, sau sa prezinte contracte de inchiriere, valabile pe perioada anului scolar 2012-2013. Operatorii economici care nu detin in proprietate aceste autovehicule, pot prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva. Pentru mijloacele de transport, ofertantul va prezenta autorizatii/documente de inregistrare emise de catre Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, din care sa rezulte ca indeplineste conditiile impuse de legislatia in vigoare privind transportul produselor lactate, pentru fiecare mijloc de transport.Documente din care sa rezulte detinerea autovehiculelor.Operatorii economici care nu detin in proprietatea firmeiaceste autovehicule, pot prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva
2.Instalatii de ambalare si etichetare 3.Spatii adecvate pentru depozitare proprii sau inchiriate, autorizate sanitar veterinar si pentru siguranta alimentelor In cazul in care ofertantul declarat castigator este din alt judet, pana la incheierea contractului va face dovada detinerii de spatii adecvate pentru depozitare pe teritoriul judetului Valcea, proprii sau inchiriate, autorizate sanitar veterinar.Documente din care sa rezulte detinerea Instalatiilor de ambalare si etichetare precum si de spatii adecvate .Operatorii economici care nu detin in proprietate aceste autovehicule, pot prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva
-4.Laboratoare de analize acreditate; prezentarea autorizatiei/documentului de inregistrare sanitara veterinara si siguranta alimentelor pentru laborator intocmite de institutiile de specialitate.Dovada detinerii laboratorului propriu sau contract/precontract/ angajament de prestari servicii cu laboratoarele acreditate pentru analiza produselor.5.Licenta de fabricatie pentru produse de panificatie.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Lista persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului - Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului direct responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. - Personalul de executie angajat in realizarea contractului, trebuie sa aiba cunostinte de igiena a alimentelor, confirmate prin certificate de instruire si carnete de sanatate avizate.cu scopul de a nu periclita sanatatea copiilor.Completare formular nr. 12I. Completare Anexa la Formularul 12I. Se vor preciza rolul si atributiile fiecarei persoane nominalizate. Compl CV a cadrelor de conducere si ale pers. direct implicate in derularea contr. Copii certificate ?conform cu originalul? ale contr. de munca sau de colaborare aferente. Prezentarea in copie a carnetelor de sanatate avizate la zi pentru pers. resp cu distributia si a certific. de instruire in copie
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere si specializarea acestora. Ofertantii vor prezenta: - Date de recunoastere ale subcontractantilor; - Resurse umane (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare - Resurse tehnice (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare.Completare formular nr. 12G. In cazul subcontractarii, ofertantii au obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si, dupa caz, acordul acestora, conform formularului de subcontractare.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul tabelului anexat formularului mentionat mai sus
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art190 alin (1) din OUG34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare formular nr. D5; completarea formularelor 12A si 12B
Certificat ISO 9001/2008: certificarea standardului privind sistemul de management al calitatii pentru activitatea de fabricatie, depozitare si distributie a produselor lactate. In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului valabil la data deschiderii ofertelor.. Op ecstrainivor prezenta copiile certif respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb romana.
Certificat ISO 14001/2004: certificarea standardului privind sistemul de management al mediului pentru activitatea de fabricatie, depozitare si distributie a produselor lactate.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului valabil la data deschiderii ofertelor.. Op ec. strainivor prezenta copiile certif respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb romana.
-Certificat ISO 22000/2005: certificarea standardului privind sistemul de management al sigurantei alimentelor (HACCP) pentru activitatea de fabricatie, depozitare si distributie a produselor lactate.Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului valabil la data deschiderii ofertelor.Op ec. strainivor prezenta copiile certif respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica, consta in transmiterea invitatiilor de participare la licitatia electronica, ofertantilor care au avut oferte admisibile.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul unitar/produs lactat(200ml)/elev/zi. Pretul maximal este de 0, 62 lei/produs lactat fara TVA.Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica se faceintr-o singura runda de o zi, care va fi anuntata ulterior.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 12:00
Locul: Sala Mircea cel Batran -et. 1, de la sediul Consiliului Judetean Valcea, str. G. Praporgescu, Nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In orice moment pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice, sistemul informatic pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare, informatii necesare acestora pentru a-si determina pozitia pe care o ocupa in clasament.Pe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic nu va dezvalui identitatea ofertantilor perticipanti, se va aduce la cunostinta numarul acestora.La licitatia electronica, au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP conform art. 6 alin (2) din H.G. nr.1660/2006, ale caror oferte sunt admisibile si carora le-au fost transmise invitatii de participare.In cazul in care ofertantul declarat admisnu modifica in cadrul etapei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final, va fi luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei etape, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.Daca dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret(cel mai mic), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi solutionate conform art. 256^2/OUG 34/2006, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN VALCEA : Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare
Adresa postala: strada General Praporgescu nr. 1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Tel. +4 0250732901, Email: [email protected], Fax: +4 0250735617, Adresa internet (URL): www. cjvalcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer