Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2010-2011


Anunt de participare numarul 102432/19.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Adresa postala:  RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Punct(e) de contact:  VICTOR DEACONESCU, Tel. 0250732901/103, Email:  [email protected], Fax:  0250735617, Adresa internet (URL):  www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si pentru copiii prescolari dingradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2010-2011, in judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I-VIII si gradinitele din invatamantul de statsi privat cu program normal de 4 ore de pe teritoriul judetului Valcea, conform Anexelor la Caietul de sarcini, exclusiv cele din localitatile: Alunu, Amarasti, Barbatesti, Creteni, Francesti, Popesti, Roesti, Vaideeni, Berbesti
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si distributia la pachet a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si pentru copiii prescolari dingradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2010-2011, in judetul Valcea. Livrarea se va face zilnicin localitatile situate la o distanta sub 50 km fata de municipiul resedinta de judet si bisaptamanal in localitatile situate la o distanta de peste 50 km fata de municipiul resedinta de judet.Din cadrul Anexelor, sunt exceptate urmatoarele localitati (care organizeaza procedura proprie de achizitie): Alunu, Amarasti, Barbatesti, Creteni, Francesti, Popesti, Roesti, Vaideeni, Berbesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Corespunzator cerintelor din caietul de sarcini si anexelor la acesta;Cantitate estimata necesara pentru anul scolar 2010-2011 = 6.495.825portii lapte+corn
Valoarea estimata fara TVA: 6, 365, 908RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.09.2010 pana la 17.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 63.650 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului.Plata facturilor: potrivit OUG 34/11.04.2009, cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conform art.44 si 45 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din ordonanta si prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale valabile la data deschiderii ofertelor, Declaratieprivind calitatea de participant la procedura. Certificat constatator.Certificat de inregistrare. Cazier judiciar al societatii, asa cum este precizat in Certificatul constatator;Cazier judiciar al administratorului societatii - Documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat: Licenta de fabricatie pentru productia de lapte de consum si pentru produsele de panificatie;
-Autorizatii sanitare/ referate de evaluare a conditiilor igienico-sanitare si autorizatii/ documente de inregistrare sanitara veterinara si siguranta alimentelor pentru: obiectul de activitate, pentru mijloacele de transport necesare distributiei; depozitul alimentar;laboratorul propriu , sau contract de prestari servicii cu laboratoarele acreditate pentru analiza produselor, ; Buletine de analiza; Autorizatie de mediu;Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul isi asuma raspunderea respectarii regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, completare formular ??Informatii generale??; cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani de referintasa fie minim 10.000.000 lei; scrisoare de bonitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani , cuprinzand valori, perioade de furnizare, beneficiari;Lista de experienta similara; Se va prezentacel putin un contract de furnizare de produse lactate si de panificatie, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu suma de 6.000.000 lei, insotite de documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale sirecomandari din parteabeneficiarului; documente din care sa rezulte asigurarea bazei materiale: mijloace de transport proprii sau inchiriate autorizate sanitar veterinar de capacitate corespunzatoare, spatii adecvate proprii sau inchiriate pentru depozitare autorizate sanitar veterinar, echipamente si dispozitive de control al calitatii produselor, instalatii de ambalare si instalatii de etichetare, in domeniul alimentar;dovada detinerii de catre producatorul produselor ofertate a utilajelor de productie necesare;informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;
-Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii (certificate ISO9001/2008, ISO 22000/2005, ISO 14001/2004, HACCP, OHSAS 18001/2007.
- adresa de la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului din care sa rezulte ca suntindeplinite conditiilein vederea participarii la procedura de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul unitar/elev fara TVA, adica pret/pachet , ,lapte/corn??
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Valcea, Sala Constantin Brancoveanu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248211801, Fax:  0248211802
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare- CONSILIUL JUDETEAN VALCEA
Adresa postala:  Str. General Praporgescu nr. 1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Tel. 0250/732901, Email:  [email protected], Fax:  0250/735617, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2010 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer