Licitatie Publica - ,,Achizitionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore.
Anunt de participare numarul 105131/31.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel. 0233212890, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215767, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Achizitionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: reteaua scolara din judetul Neamt conform anexa din documentatia de atribuire
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 36, 505, 289.1 si 36, 953, 121.66RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15551310-1-Iaurt natural (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot.1 ? zona Piatra NeamtInumar total de copii = min. 32.770 ? max.33.180Lot.2 ? zona Piatra Neamt IInumar total de copii =min. 31.876 ? max.32.261Lot.3 ? zona Piatra NeamtIIInumar total de copii =min. 19.603 ? max.19.839Lot.4 ? zona Roman Inumar total de copii =min. 28.626 ? max.28.981Lot.5 ? zonaRoman IInumar total de copii =min. 20.317 ? max.20.567Lot 6 ? zonaRoman IIInumar total de copii =min. 28.493 ? max.28.837Lot 7 ? zonaTargu NeamtInumar total de copii =min. 27.506 ? max.27.847Lot 8 -- zonaTargu NeamtIInumar total de copii =min. 20.941 ? max.21.199Lot 9-- zonaBicaznumar total de copii =min. 10.938 ? max.11.071
Valoarea estimata fara TVA: intre 36, 505, 289.1 si 36, 953, 121.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare totala 183520 leiiar garantia de participare pe fiecare lot conform anexei cu loturile si garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art181din OUG34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, prezentarea formularelor tip emise de organismele competente, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice straine: Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, orice document considerat edificator in tara de origine sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in valabilitate la data deschiderii ofertelor.Codul unic de inregistrare in copie legalizata.Actul constitutiv in copie legalizata.Cazier judiciar al semnatarului ofertei in original sau copie legalizata-conform fisei de date atasate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistratde organele competente .Scrisoare de bonitate bancara .Cifra de afaceri pe ultimul an va fi de minim 6000000 lei? pentru ofertantii care participa la loturile 1- 8 ( indiferent de nr. de loturi ofertatate), cifra de afaceripe ultimul an 2009 va fi de minim 3. 500 . 000 (Ron)pentru ofertantii care participa la lotul 9.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani insotite de recomandari.Prezentarea de copii legalizate a contractelor de furnizare produse lapte si corn. Ofertantul dispune-de mijloace de transport si distributie/ autovehicule speciale termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice, utorizate legal, minim 5 autovehicule transport marfa + sofer si distribuitor pentru fiecare masina /lot.Pentru mijloacele de transport declarate se vor prezenta si autorizatiile de la ANSVSA si DSV;dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate(depozit frigorifi) si de panificatie la temperatura indicata de producator, autorizate legal, care vor fi verificate de catre organele de control sanitar si sanitar veterinar competente ale judetului Neamt impreuna cu un reprezentant al Consiliului Judetean Neamt.Proces verbal de constatare intocmit de catre inspectorii compartimentului siguranta alimentelor din cadrul ANSVSA Piatra Neamt cu max 30 de zile inainte de data licitatiei.Informatii referitoare la personal.Adresa din partea D.A.D.R.Piatra Neamt cu maxim 30 zile inainte de data licitatie din care sa rezulte ca indeplineste conditiile necesare participari la licitatia organizata pentru Programul Lapte si Corn pe anul scolar 2009-2010.Referat de evaluare sanitara eliberat de D. S. P. Neamt cu maxim 30 zile inainte de data licitatie, prin care se certifica indeplinirea conditiilor igienico-sanitare a spatiilor de depozitare, productie panificatie.Licenta de fabricatie pentru produsele ofertate.Buletinele de analiza pentru fiecare produs ofertat (in termen de valabilitate ), eliberat de laboratorul D.S.V sau D.S.P.Fisele tehnice pentru produsele ofertate, atat la produsele de baza cat si la cele derivate conform caietelor de sarcini.Contract de prestare de servicii pentru analizele de laborator la produsele ofertate, conform Normelor in vigoare.ISO 9001 sau HACCP. Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene- conform fisei de date atasate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii care participa la licitatie trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte ca au spatii de productie si depozitare produse de panificatie situate la maxim 80 km de lotul ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare ? pretul pachetului, ,produse lactate si de panificatie.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: str. stefan cel mare nr.4, Localitatea: bacau, Cod postal: 600356, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean neamt
Adresa postala: str. alexandru cel bun nr.27, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel. 0233212890, Fax: 0233211569
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 14:10