Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea si implementarea unei infrastructuri de tip PKI de furnizare, stocare si administrare a certificatelor digitale destinate personalului intern si utilizatorilor externi care acceseaza resursele sistemului informatic al BNR.


Anunt de participare numarul 100627/21.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030031, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitrescu Lucia, Tel. 3070459, Email:  [email protected], Fax:  3127152, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030054, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Mancas, Tel. 021 315 05 84, Email:  [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030054, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Mancas, Tel. 021 315 05 84, Email:  [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030054, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea si implementarea unei infrastructuri de tip PKI de furnizare, stocare si administrare a certificatelor digitale destinate personalului intern si utilizatorilor externi care acceseaza resursele sistemului informatic al BNR.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si implementarea unei infrastructuri de tip PKI de furnizare, stocare si administrare a certificatelor digitale destinate personalului intern si utilizatorilor externi care acceseaza resursele sistemului informatic al BNR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32552430-0 - Echipament de codare (Rev.2)
48781000-6-Pachete software pentru managementul sistemelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 171, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare - 13500 RON, garantie de buna executie 8% din valoarea contractului fata TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea declaratiei privind eligibilitatea;
- prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181;
- certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile ?inte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor, ?original sau copie legalizata.
- certificatul de ?egistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, ?original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Obiectul principal de activitate al ofertantului sa fie consultanta IT - in conformitate cu codul CAEN (7210)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent, vizat si ?egistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul ? poate dovedi capacitatea economico-financiara.
- realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat 732.305 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 171.500 EURO fara TVA;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor contracte de furnizare incheiate ?ultimii 3ani. Se va completa formularul C1;
- declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere. Se va completa formularul F;
- prezentarea a cel putin trei recomandari din partea unui beneficiar/client;
- prezentarea documentelor emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana.Certificarea ISO 9001, 27001, valabila la data deschiderii ofertei.
Nu se vor accepta firme in curs de certificare.
- incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost implementarea de infrastructuri tip PKI si care a avut valoarea egala sau mai mare decat 234.850 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 55.000 EURO fara TVA;
-ofertantul trebuie sa faca dovada existentei resurselor umane si logistice necesare efectuarii serviciilor de suport on-site in perioada de garantie;
- ofertantul trebuie sa demonstreze existenta a minim 2 angajati, cu norma intreaga avand certificare de la producator pentru instalarea, configurarea, mentenanta si administrarea echipamentelor si a produselor software ofertate;
-serviciile de implementare a solutiei PKI vor fi prestate de catre specialisti cu experienta si certificari in domeniul securitatii informatiei precum CISSP, CISM, certificari autorizate de catre producator pentru produsele cuprinse in solutia oferita; managerul de proiect va fi certificat PRINCE2.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2010 10:00
Locul: Bucuresti, str. Doamnei nr.8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319 51 80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030031, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer