Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA SI INSTALAREA DE ECHIPAMENTE NECESARE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII (SISTEME DE SUPRAVEGHERE VIDEO)


Anunt de participare numarul 132367/24.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MACIN (PRIMARIA ORASULUI MACIN)
Adresa postala: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Localitatea: Macin, Cod postal: 825300, Romania, Punct(e) de contact: Marian Jalea, Tel. +40 240571354, Email: [email protected], Fax: +40 240571102, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA SI INSTALAREA DE ECHIPAMENTE NECESARE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII (SISTEMEDE SUPRAVEGHERE VIDEO)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Macin, judetul Tulcea, cod postal: 825300
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are drept scop furnizarea de echipamente tehnologice si functionale precum si executia lucrarilor de instalare ? Sistem de supraveghere video ? pentru realizarea obiectivelor propuse de catre Primaria orasului Macin in vederea scaderii ratei infractionalitatii in orasul Macin precum si cresterea rapiditatii si capacitatii de solutionare a infractionalitatii stradale, in conformitate cu Proiectul tehnic si Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are drept scop furnizarea de echipamente tehnologice si functionale precum si executia lucrarilor de instalare ? Sistem de supraveghere video ? pentru realizarea obiectivelor propuse dePrimaria orasului Macin in vederea scaderii ratei infractionalitatii in orasul Macin precum si cresterea rapiditatii si capacitatii de solutionare a infractionalitatii stradale, in conformitate cu documentatia tehnica ce poate fi obtinuta gratuit de pe www.e-licitatie.ro.
Potrivit proiectului tehnic si caietului de sarcini - parte a prezentei documentatii, ofertantii vor depune oferta in mod obligatoriu pentru toate activitatile prevazute in caietul de sarcini al procedurii si descrise in prezenta Documentatie ?ACHIZITIONAREA SI INSTALAREA DE ECHIPAMENTE NECESARE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII (SISTEMEDE SUPRAVEGHERE VIDEO)?, astfel: - Achizitionare sistem de supraveghere;
- Instalarea echipamentelor pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii, in zona de actiune urbana a orasului Macin;
- Amenajarea unui centru de supraveghere
Valoarea estimata fara TVA: 1, 381, 391.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 27.000 lei/ 13500 lei ptr. IMM;Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si Programul Operational Regional.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹din O.U.G. nr. 34/2006.5.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, pentru persoane juridice romane;6. Pentru persoanele fizice romane Autorizatie de functionare / altele echivalente. Valabilitate pentru anul in curs.
7. Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
8. Certificate fiscale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul INFORMATII GENERALE completat;
2.Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2008, 2009 si 2010, inregistrate la administratia financiara;
3.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 2.700.000 lei (autoritatea contractanta va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Se va avea in vedere, cursul inforeuro al lunii decembrie pentru anii 2008, 2009 si 2010, astfel:
? decembrie 2008 ? 1 Euro = 3, 868800 lei;
? decembrie 2009 ? 1 Euro = 4.278800 lei;
? decembrie 2010 ? 1 Euro = 4, 294300 lei.
4. Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 2.700.000 lei (autoritatea contractanta va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul trebuie sa fi indeplinit, in ultimii trei ani, un contract similar de furnizare, a carui valoare sa fie egala cu minim 1.200.000 lei.2. Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa aiba la dispozitie echipamentele si bunurile necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.
3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
4. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.a) Se va atasa o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ;1.b) Ofertantul va face dovada ca a indeplinit un contract similar de furnizare in valoare de minim 1.200.000 lei.1.c) Se vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, minim o recomandare din partea beneficiarilor de contract.2.a) Se va completa Formularul nr. 7 (DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE FURNIZARE)2.b) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minimale solicitate.2.c) Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere.3.a) Se vor atasa Formularul nr. 8 (INFORMATII GENERALE PRIVIND ANGAJATII) completat3.b) Se vor atasa Formularul nr. 9 (PERSONAL CE VA FI ANGAJAT IN CONTRACT) completat.3.c) Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Se va atasa Formularul nr. 10 (ANGAJAMENTUL OFERTANTULUI PRIVIND RESURSELE UMANE) completat.3.d)Vor fi desemnate minimum trei persoane care vor fi direct raspunzatoare de indeplinirea contractului, si care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: Project Manager, Consultant tehnic, Inginer de sistem.Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE tipB (valabil la data depunerii ofertelor) pentru executie bransamente electrice.Este necesara licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru instalare de Sisteme de Supraveghere Video si Sistem Antiefractie, conform Legii nr. 333 din 2003, cu modificarile si completarile ulterioare, valabil la data limita de depunere a ofertelor.4. Operatorul economic trebuie sa prezinte certificatSR EN ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de livrare si instalare
25%
Descriere: Este exprimat in luni calendaristice.
3.
Perioada de garantie
25%
Descriere: Este exprimat in luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12554/25.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2012 10:30
Locul: Primaria orasului Macin, str. Florilor, nr. 1, cod postal: 825300, judetul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul: Centre urbane, Cererea de finantare SE/1/1.1/CU/1/11/3, cod SMIS 7896.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104642, Email: [email protected], Fax: +40 213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Macin
Adresa postala: Str. Florilor, nr. 1, Localitatea: Macin, Cod postal: 825300, Romania, Tel. +40 240571354, Email: [email protected], Fax: +40 240571102, Adresa internet (URL): www.primariaorasuluimacin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2011 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer