Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea si instalarea de echipamente necesare pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii (sistem de supraveghere video) in municipiul Tecuci


Anunt de participare numarul 133656/07.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Tecuci
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr.66, Localitatea: Tecuci, Cod postal: 805300, Romania, Punct(e) de contact: Nona Popovici, Tel. +40 236820561, Email: [email protected], Fax: +40 236816054, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea si instalarea de echipamente necesare pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii (sistem de supraveghere video) in municipiul Tecuci
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Tecuci
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si instalarea de echipamente necesare pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii (sistem de supraveghere video)in urmatoarele locatii din municipiul Tecuci: Grup scolar Ovid Caledoniu, gradinita nr.17, zona punte Tecucel str. Constitutiei, zona garii str M.Kogalniceanu, Zona ?Bariera CFR? ? Intersectia str. M. Kogalniceanu, g-ral Dragalina, Ghe Lazar, Intersectia str. M. Basarab, V. Conta, V. Parvan, g-ral Dragalina, Intersectia str. Ghe Lazar, M Basarab, 1 Decembrie, Intersectia bd. Victoriei, M. Basarab, Intersectia str. g-ral Dragalina, 1 Decembrie si la Scoala generala nr.11.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
45316210-0-Instalare de echipament de monitorizare a traficului rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini si proiectului tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 158, 729RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Solicitat: 20.000 lei. Cu declaratie tip IMM: 10.000 LEI. Modul de constituire a garantiei pentru participare va fi in una din formele: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari Garantia de participare se va vira in contul RO23 TREZ 3075 006X XX00 0107 deschis laTrezoreria Tecuci ? Beneficiar U.A.T. Municipiul Tecuci cod fiscal4269312. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 4939 lei, conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi. Se va constitui GBE, in procent de 10 %(pt.IMM-uri 5%), din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari. GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. AC are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene + buget local + buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G.nr.34/2006. Se solicita prezentarea Formularului 1;
2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006. Se solicita prezentarea Formularului 2;
3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006. Se solicita prezentarea Formularului 3
Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante:
- Primarul- Eduard Finkelstain, Viceprimarul- Cristinel Basalic, Directorul economic- Culita Holban, Directorul tehnic- Nona Popovici.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se solicita prezentarea Formularului nr. 4
5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf.Ordin.presed.ANRMAP nr. 314/2010. Se solicita prezentarea Form. 5
6) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? in original/copie legalizata/copie conform cu originalul. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1) Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului:
Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, care sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridicaa ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc. valabil la data deschiderii ofertei.
Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie ?conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului:
2.1. Atestat emis de A.N.R.E. tip B, valabil la data depunerii ofertei. Conform Legii nr.13/2007 si Ord. ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in bransamente electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
2.2. Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, pentru instalare de Sisteme de Supraveghere Video, valabila la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de catre organele competente
Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani: media cifrei de afaceri va fi egala sau mai mare decat 2000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp.similara: 1)Listaprinc.livrari de produse din ultimii 3 ani; 2)Livrari efect.in ultimii 3 ani, care fac obiectul a unui nr.demaxim 3 contr.similare, avand val.cumulata de minim 1000000 lei (fara TVA).Prin contract similar se intelege furniz.echip.tehnolog.si funct.pt. realiz. unui sistem de suprav. prin camere video, cu montajul si punerea in funct. a acestora. Pentru contractele similare care mai includ si alte obiecte: furniz.de echip.si montajul acestora, altele decat cele din obiectul prez.contract, se vor lua in considerare doar acele parti din contract si val.aferente, cu care op.ec.dovedeste indepl. cerintei minime obligatorii privind exp. similara (se evalueaza dupa informat.incluse in formularul pus la dispozitie si trebuie sa poata fi confirmate prin copiile la contracte/alte doc.relevante, pr.vb., recomandare de la benef.), ce au fost prezentate de catre op.ec.
Cerinte privind personalul: Decl.ref.la efectiv. medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de CV- urile pers.responsabile de indeplinirea contractului, din care sa rezulte calificarea si experienta acestuia in instalarea sistemelor de monitorizare video sau transmisii de date. Pt.a verifica informatiile din CV, se vor prezenta: copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, contracte de colaborare sau a angajamentelor de participare, dupa caz, copii ale certificatelor sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/specializarile cerute.
Informatii privind subcontractantii/ asociatii.
Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/ partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontr.propusi;Acordul de asociere (incazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea partic.la procedura de incheiere a contr.
Certificate pentru conformitatea produselor puse in opera, respectiv: camere de supraveghere fixe, camere de suprav.mobile, inregistratoare digitale de retea, consola comanda camera Speed-dome, PC monitorizare, media convertor, router, surse neintreruptibile UPS si grup electrogen.
Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalente, aflat in termen de valabilitate.
Certificatul privind managementul sistemului de mediu din seria ISO 14001 sau echivalente, aflat in termen de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de furnizare si instalare a sist.de monitorizare video
20%
Descriere: a) pentru cea mai scurta durata de furnizare si instalare (dar nu mai putin de 4 luni si nu mai mult de 6 luni) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte); b) pentru alta durata de furnizare si instalare, se acorda punctajul astfel: Pn= (durata minima/durata n) x punctaj maxim alocat
3.
Perioada de garantie acordata sistemului de monitorizare video
20%
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 3 ani si nu mai mult de 5 ani), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn= (perioada n/perioada maxima) x punctaj maxim alocat
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se desf. 1 runda.Durata runda: 1 zi lucratoare.Participa doar op. ec. inreg in S.E.A.P. care detin certif digital valid pentru acces in sistem. Info disponibile http: //www.elicitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOFOfertantii pot vedea cea mai buna oferta. NuOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie. NuLicitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NuSe va utiliza pasul de licitatie electronica. Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 11:00
Locul: Primaria Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918 nr.66, jud.Galati, in sala mare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau reprezentant imputernicit al acestuia, are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1, Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, sub-domeniul ?Centre urbane?, Proiect nr. SE/1/1.1/CU/1/8/1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autorit. contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia tehnica- U.A.T.Municipiul Tecuci
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918 nr.66, Localitatea: Tecuci, Cod postal: 805300, Romania, Tel. +40 236820561, Email: [email protected], Fax: +40 236816054
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer