Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA SI INSTALAREA DE ECHIPAMENTE NECESARE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII (SISTEME DE SUPRAVEGHERE VIDEO)
Anunt de participare numarul 144144/06.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MACIN (PRIMARIA ORASULUI MACIN)
Adresa postala: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Localitatea: Macin, Cod postal: 825300, Romania, Punct(e) de contact: Marian Jalea, Tel. +40 0240571354, Email: [email protected], Fax: +40 0240571102, Adresa internet (URL): www.primariaorasuluimacin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA SI INSTALAREA DE ECHIPAMENTE NECESARE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII (SISTEMEDE SUPRAVEGHERE VIDEO)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oras Macin, judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are drept scop furnizarea de echipamente tehnologice si functionale precum si montarea acestora ? Sistem de supraveghere video ? pentru realizarea obiectivelor propuse de catre Primaria orasului Macin in vederea scaderii ratei infractionalitatii in orasul Macin precum si cresterea rapiditatii si capacitatii de solutionare a infractionalitatii stradale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
45311000-0-Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are drept scop furnizarea de echipamente tehnologice si functionale precum si montarea acestora ? Sistem de supraveghere video ? pentru realizarea obiectivelor propuse dePrimaria orasului Macin in vederea scaderii ratei infractionalitatii in orasul Macin precum si cresterea rapiditatii si capacitatii de solutionare a infractionalitatii stradale, in conformitate cu documentatia tehnica ce poate fi obtinuta gratuit de pe www.e-licitatie.ro. Potrivit proiectului tehnic si caietului de sarcini - parte a prezentei documentatii, ofertantii vor depune oferta in mod obligatoriu pentru toate activitatile prevazute in caietul de sarcini al procedurii si descrise in prezenta Documentatie ?ACHIZITIONAREA SI INSTALAREA DE ECHIPAMENTE NECESARE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII (SISTEMEDE SUPRAVEGHERE VIDEO)?, astfel: Achizitionare sistem de supraveghere;Instalarea echipamentelor pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii, in zona de actiune urbana a orasului Macin;Amenajarea unui centru de supraveghere.
Valoarea estimata a contractului fara TVA este de 1.619.559, 80 lei ( valoarea cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute in procent de 5% aplicata la valoarea estimata a contractului. Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute , astfel cum acestea au fost definite de proiectant in Devizul general este de 109.128, 58 lei fara TVA).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 619, 559.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Solicitat: 20.000lei.Cu declaratie tip IMM: 10.000lei ( conversia se va face la cursul inforeuro, cand 1 euro =4, 3225 lei).Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii Contractante.Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de participare se va vira in contul RO74TREZ6425006XXX000050 deschis la Trezoreria Oras Macin.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 180 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine cf. art.278ยน, lit. b)din OUG 34/2006 modificata si completata la zi o suma de 5399, 56 lei. Se va constitui GBE, in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA, prin: retineri successive din trageri, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru tragerile din credit.Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in acest cont va fi de 0, 5% din pretul contractului.Pe durata contractului, Autoritatea Contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE.Autoritatea Contractanta poate emite pretentii asupra GBE, oricand peparcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate.Anterior emiterii unei pretentii, Autoritatea Contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul localsi POR 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, DMI1.1. ?PIDU?, Sub-domeniul: Centre urbane, cod SMIS 7896.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Precizari : Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Topoleanu Nicolae (primar), Pricop Cristian Silviu (viceprimar), Asan Imdat, Buradatencu Catalin Viorel, Calin Coca Steluta, Catruna Nita, Dascalu Tiberius, Dutu Costel, Gindac Dumitru, Grozdea Petrisor, Ichim Andone, Orbeanu Antonel, Perianu Alexandru, Sima Marin, Staicu Dragos-Romolo, Vacaru Gheorghe, Cabaua Constantin, Sandu Marian (Consilieri locali), Mandra Ionut (Achizitii-Investitii), Rata Nicoleta (Resurse umane), Cotoi Costel (Achizitii-Investitii), Jalba Laura Catalina (Jurist), Jalea Marian (Achizitii-Investitii), Voicu Cristina (Contabilitate).Cerinta nr. 6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata :
- Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte:
a) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor;b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.
- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri. Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare decat: 3.000.000, 00 lei (exclusiv TVA). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2010:1 euro= 4, 2099 lei 2011:1 euro= 4, 2379 lei, 2012:1 euro= 4, 4560 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2Experienta similara.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat in ultimii 3 ani, un numar maxim de 3 (trei) contracte de furnizare echipamente tehnologice si functionale precum si executia lucrarilor de instalare, similare cu cele supuse procedurii de achizitie publica, in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare cumulata de minim 1.500.000, 00 Lei fara TVA.
Experienta similara se confirma prin prezentarea unor certificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.
Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Cerinta nr. 4Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelelor de conducere in ultimii 3 ani.
Personal necesar - nivel minim: 1.1 Manager de Proiect ? cu experienta profesionala in constructii civile sau instalatii;
2.1 Sef de Santier - cu experienta profesionala in constructii civile sau instalatii;
3.2 Ingineri Sisteme de Securitate, autorizati ARTS ? Asociatia Romana pentru Tehnica de Securitate;
4.1 electrician autorizat Gr. IIB;Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezentaobligatoriu urmatoarele documente:
- CV, in original, semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul.Pentru personalul de executie (calificat)se vor prezenta urmatoarele documente: declaratie de disponibilitate, diploma de calificare.
In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Mentiune:
Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din lucrare, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.
Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Mentiune:
Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii
Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor .Nota: In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea lui de implicare in realizarea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
20%
Descriere: Perioada de garantie acordata sistemului
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2013 10:30
Locul: Primaria orasului Macin, str. Florilor, nr. 1, cod postal: 825300, judetul Tulcea.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Bugetul localsi POR 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, DMI1.1. ?PIDU?, Sub-domeniul: Centre urbane, cod SMIS 7896.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Doc. emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat. In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale modalitatea de departajare se va face in felul urmator: 1. se va declara castigatoare oferta care are pretul cel mai mic;2. in cazul in care ofertele clasate pe primul loc cu punctaje egale au preturi egale si perioada de garantie acordata egala atunci Autoritatea contractanta(A.C.) va solicita ofertantilor clasati pe primul loc cu punctaje egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul final cel mai scazut.A.C. are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica conform , art 209 din OUG 34/2006.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere conform art.11 din HGR 925/2006.Pentru vizualizarea doc. de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierilor semnate electronic, program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile art. 2562 din OUG34.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Macin - Serviciul juridic
Adresa postala: Strada Florilor, nr. 1, Localitatea: Macin, Cod postal: 825300, Romania, Tel. +4 0240571354, Email: [email protected], Fax: +4 0240571102, Adresa internet (URL): www.primariaorasuluimacin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2013 16:45