Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea si instalarea echipamentelor si a mobilierului pentru activitatile APNMR si UIP in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?, respectiv achizitionar


Anunt de participare numarul 118093/29.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala:  Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Punct(e) de contact:  SORIN PASCU, Tel. 0262-214659, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0262-215597, Adresa internet (URL):  www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea si instalarea echipamentelor si a mobilierului pentru activitatile APNMR si UIP in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?, respectiv achizitionarea si instalarea echipamentelor necesare UIP si realizarea si intretinerea paginii web de internet.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Consiliul judetean Maramures, str Gh. Sincai Nr.46
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si instalarea echipamentelor si a mobilierului pentru activitatile APNMR si UIP respectiv, achizitionarea si instalarea echipamentelor necesare UIP si realizarea si intretinerea paginii web de internet ? in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72413000-8 - Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona: 3 Desktopuri- 4.500 Lei3 UPS- 1.500 Lei5 Dulapuri ? 2.500 LeiRealizare si intretinere o pagina WEB a PNMR - 20.000 Lei
Valoarea estimata fara TVA: 28, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 500 lei.Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, POS Mediu 2007-2013 Axa Prioritara 4: Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006;Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara; Situatiile financiare pentru anii 2007, 2008, 2009 vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic; Declaratia de exclusivitate si disponibilitate pentru personalul solicitat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea cel putin a unei (1) recomandari si/sau certificat constatator pentru contract de servicii similare( executie pagina web);indeplinirea in ultimii trei (3) ani a cel putin un (1) contract furnizare echipamente similare;indeplinirea si finalizarea in ultimii trei (3) ani a cel putin unui (1) contract de servicii similare realizare pagini web. Cerinta minime de logistica : o autoutilitara de transport marfa.Cerinte minime personal: Inginer/informatician ? minim 3 ani de experienta in domeniu IT;Persoana cu competente in web design.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2011 11:00
Locul: Consiliul judetean Maramures, camera 220, sau camera 126
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Fondul European de Dezvoltare Regionala, POS Mediu 2007-2013 Axa Prioritara 4: Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  + 4 0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala:  str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Tel. 0262 215090, Email:  [email protected], Fax:  0262 215597, Adresa internet (URL):  www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer