Licitatie Publica - Achizitionarea si lucrari de constructii/montaj - Instalatie pentru pista sanie/tobogan
Anunt de participare numarul 84475/14.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Popescu, Tel.0244-322005, Email: [email protected], Fax: 0244-320752, Adresa internet (URL): http: //www.orasul-busteni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea si lucrari de constructii/montaj - Instalatie pentru pista sanie/tobogan
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Busteni, Fun-Park Kalinderu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si lucrari de instalatii/montaj - Instalatie pentru pista sanie/tobogan
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42418200-1 - Monoraiuri sau troliuri de plan inclinat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea si lucrari de instalatii/montaj - Instalatie pentru pista sanie/tobogan, echipament electro-mecanic complet pentru pistele de urcare si coborare, inclusiv transportul la beneficiar, executarea lucrarilor de constructii si montaj si autorizarea pentru functionarea cu public a instalatiei.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 949, 773.11RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garan.de partici.-30.000 lei, prin OP, instrument de garantare sau SGB. Garan.buna executie - 10% din valoarea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Buget de stat - Programul National de Dezvoltare a Turismului SCHI IN ROMANIA, Legea nr. 418 din 16.11.2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, operatorii economici sunt obligati sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare formular nr. 1 "Declaratie privind eligibilitatea"
- prezentare declaratie pe proprie raspundere. conform formular nr.2
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
- Certificat constatator emis de ORC - valabil numai in original sau copie legalizata, emis cu maxim 1 (una) luna inainte de data licitatiei;
- forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe ultimii 3 ani
- formularul 3. "Informatii generale" care sa cuprinda cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si declaratie privind cifra de afaceri globala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie deminim 200.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular nr. 4 "Experienta similara". Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/client.
- formular nr. 5 + anexa "Declaratie privind lista principalelor produse furnizate 3 ani"
- Prezentarea autorizatiei data de producator pentru livrarea produselor care fac obiectul achizitiei (daca este cazul). - formular nr. 6
- certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor
- Certificat ISO 9001 sau echivalent- Certificat ISO 14001 sau echivalent
- Certificat OHSAS 18001 sau echivalent
- Completare formular nr. 7 informatii referitoare la personal
- informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Incheierea (data contractului) si indeplinirea (data procesului/verbal de receptie) in ultimii 5 ani a unui contract de furnizare produse, similare cu cele care fac obiectul achizitiei, cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea de 200.000 euro, inclusivTVA- dovada asigurari cu personal RT si personal calificat pentru constructie/montaj partiei sanie/tobogan; prezentarea de CV pentru persoanele implicate in indeplinirea contractului.- Autorizatie ISCIR pentru lucrari de montaj (daca este este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total, exclusiv TVA;se vor pune la dispoz: valori noi ale ofertelor si nr. partic.Nr.runde-1, Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8125/12.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2009 12:00
Locul: PRIMARIA BUSTENI, b-dul Libertatii nr. 91, jud Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244.544 781
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. In cazul documentatiei de atribuire, publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Busteni - Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Libertatatii nr.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Tel.0244322005, Email: [email protected], Fax: 0244320752, Adresa internet (URL): www.orasul-busteni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 12:31