Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA SI MONTAREA DE TAMPLARIE INTERIOARA SI EXTERIOARA LA JUDECATORIA SECTORULUI 3 BUCURESTI
Anunt de participare numarul 127066/30.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: STR. GHE. DANIELOPOL, NR. 2-4, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040095, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA DUB, Tel. 0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BDUL. UNIRII, NR. 37, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA DUB, Tel. 0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BDUL. UNIRII, NR. 37, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA DUB, Tel. 0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BDUL. UNIRII, NR. 37, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA DUB, Tel. 0213187726, Email: [email protected], Fax: 0213187719, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: ACTIVITATI DE JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA SI MONTAREA DE TAMPLARIE INTERIOARA SIEXTERIOARA LA JUDECATORIA SECTORULUI 3 BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: JUDECATORIA SECTORULUI 3 - STR. ILFOV, NR. 6, SECTOR 5, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 268, 500EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face functie de finantare si de necesitatile autoritatii contractante, lunar, trimestrial si anual , dupa caz.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA SI MONTAREA DE TAMPLARIE EXTERIOARA SI INTERIOARA LA SEDIUL JUDECATORIEI SECTORULUI 3DIN STR. ILFOV, NR. 6, SECTOR 5, BUCURESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421100-5 - Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta intentionaza sa incheie prin procedura de licitatie deschisa, un acord cadru pe o perioada de maxim 48 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 268, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 11.290lei si se poate constitui prin orice instrument de garantare, cu respectarea dispozitiilor art. 86 din HG. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O. U. G. nr. 34/2006;Certificate de atestare fiscala;Certificat constatator si Certificat de inregistrare emis de ORC;Autorizatie de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala;
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifra de afaceri;Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari - trebuie sa fie mai mare sau egala cu 280.000 lei;Lichiditatea generala mai mare de 90%;Bilantul contabil si anexele pe ultimii 3 ani(2010, 2009, 2008) ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, insotita de minim o (una) recomandare;Experienta similara - valoarea cumulata pentru maxim 3 contracte similare nu trebuie sa fie mai mica de280.000 lei fara TVA;Dispun de minim 30 de persoane incadrate si specializate in fabricarea elementelor de dulgherie si tamplarie;
Dispun de un responsabil tehnic cu executia (RTE);
Cazierul judiciar pt. persoanele implicate in executare;Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001, Certificat OHSAS 18001 sau echivalentul acestora.Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora;Lista asociatilor si Acordul sau conventia preliminara de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie a lucrarilor si materialelor folosite
20%
Descriere: Pt. cea mai mare per. de garantie (luni)-20 pct.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul rundelor de licitare: 1; Durata rundei de licitare: 1 zi. Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea primei runde de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/4339/C/15.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 12:00
Locul: TRIBUNALUL BUCURESTI - BDUL. UNIRII, NR. 37, SECTOR 3, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.Alte persoane invitate sa participe la deschiderea ofertelor, cu aprobarea autoritatii contractante si a Comisiei de evaluare .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, in format electronic, la adresa de internet www.e-licitatie.ro si pe site-ul Tribunalului Bucuresti, la adresa de internet www.tmb.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: splaiul independentei, nr. 5, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213185180, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BDUL. UNIRII, NR. 37, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 0213187700, Email: [email protected], Fax: 0213187731, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2011 15:34