Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea si montarea unui Post de Transformare in anvelopa de beton


Anunt de participare numarul 53301/24.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS NICOARA, Tel.0264503300, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC Tetarom SA
Adresa postala: str. Taietura Turcului nr. 47, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400221, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul Juridic, Tel.0264/407900, In atentia: Director de Administrare, Email: [email protected], Fax: 0264/432750, Adresa internet (URL): www.tetarom.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Tetarom SA
Adresa postala: str. Taietura Turcului nr. 47, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400221, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul Juridic, Tel.0264/407900, In atentia: Director de Administrare, Email: [email protected], Fax: 0264/432750, Adresa internet (URL): www.tetarom.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Tetarom SA
Adresa postala: str. Taietura Turcului nr. 47, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400221, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul Juridic, Tel.0264/407900, In atentia: Director de Administrare, Email: [email protected], Fax: 0264/432750, Adresa internet (URL): www.tetarom.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea si montarea unui Post de Transformare in anvelopa de beton
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Tetarom SAstr. taietura Turcului nr. 47
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si montarea unui Post de Transformare in anvelopa de beton
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31213400-6 - Sisteme de distributie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 post de transformare
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Scrisoare de garantie bancara-valabila 60 de zile;Ordin de Plata in contul deschis la BT Cluj, nr. RO 72 BTRL01301202D28599XX Valoarea garantiei: 9.000 lei, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de calificare privind situatia personala a operatorilor economici care pot atrage dupa sine excluderea acestora din urma: declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG nr. 34/2006, certificat constatator de la Registrul Comertului, certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de calificare privind situatia economica-financiara precum si capacitatea tehnica si profesionala, a operatorilor economici; Nivelul (nivelurile) specific(e) minim(e) al capacitatilor minime impuse: certificat inregistrare Registrul Comertului, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: min.1.350.000 lei, bilanturile vizate de Directia Finantelor Publice, Contul de profit si pierdere la data de 21.12.2005, 2006, 2007 conf. situatiei privind depunerea bilantului aferent 2007, certificat ISO 9001
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul ISO 9001 ( copie necontrolata);Experienta vanzator : numarul de posturi de transformare comercializate in ultimii 3 ani de activitate. Vanzatorul trebuie sa aiba minim 3 contracte de vanzare in valoare de 220.000 lei exclusiv TVA.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - certificat de calitate/garantie;Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului declaratie de conformitate conform art. 5 din Hotararea Guvernului nr. 1022/2002experienta vanzator: minim 3 contracte similare, in ultimii 3 ani cu o valoare cumulata de cel putin 220.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
870/20.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul Tetarom, 100 lei, exclusiv TVA; se achita in numerar la ridicarea documentatiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2008 13:00
Locul: Sediul SC Tetarom SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057, Email: [email protected], Fax: 0264/596110, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj Serviciul Juridic
Adresa postala: str. B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264503327, Email: [email protected], Fax: 0264596726, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2008 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer