Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PRIVIND ACTIVITATEA AFM


Anunt de participare numarul 62544/29.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIU
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.294, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: MAGDALENA MURGU, Tel.021-319.48.49, Email: [email protected], Fax: 021-319.48.50, Adresa internet (URL): www.afm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PRIVIND ACTIVITATEA AFM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.294, CORP A, SECTOR 6, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SOFT INTEGRAT CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SOFT INFORMATIC INTEGRAT
Valoarea estimata fara TVA: 571, 428.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 10000 LEI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE FACE INTR-UN CONT DESCHIS LA TREZORERIE FINANTARE DIN BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI AL ADMINISTRATIEI FONDULUI PENTRU MEDIU PENTRU ANUL 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE-SUBCONTRACTARE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr.12A
Cerinte obligatorii:
- Declaratie completata in conformitate cu Formularul nr.12B.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data prezentarii, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident);
Ofertantii romani vor prezenta:
- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa reiasa ca operatorul economic are in domeniul de activitate obiectul necesar indeplinirii contractului.
Persoane juridice/fizice straine - Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si a rapoartelor aferente sau a unei scrisori de bonitate din partea bancilor cu care lucreaza sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil / orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
- Declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr.12C
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime Cifra de afaceri minima medie pe ultimii 3 ani mai mare de 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Certificat (pentru ofertant) de inregistrare in Registrul national al programelor pentru calculator eliberat de ORDA sau de alta institutie abilitata sa emita astfel de certificate din tara de origine a ofertantului.
- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani experienta similara in domeniu (Formular 12E)
- Recomandari din partea altor beneficiari
- Lista echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formular 12H)
- Lista privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica (Formular 12I)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime: - Finalizarea in ultimii 3 ani cel putin a unui contract similar a carui valoare sa fie de cel putin 200.000 lei. - Recomandari (referinte) din partea altor beneficiari/clienti de servicii care fac obiectul achizitiei in cauza. - minim 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
60%
Descriere:
2.
CRITERIU TEHNIC
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16967/27.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2008 12:00
Locul: ADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIU, SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.294, SECTOR 6, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUAREREPREZENTATI UCVAPREPREZENTANTI AI OFERTANTILOR(CU IMPUTERNICIRE SI ACT DE IDENTITATE)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire a fost publicata in SEAP si poate fi descarcata sau vizualizata gratuit la adresa www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.+4021.319.51.76, Email: [email protected], Fax: +4021.319.51.76, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIU - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 294, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 060031, Romania, Tel.+4021.319.48.49, Email: [email protected], Fax: +4021.319.48.50, Adresa internet (URL): www.afm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2008 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer