Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionarea unei aurogunoiere penttru transportul deseurilor menajere


Anunt de participare numarul 51768/08.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HELEGIU (CONSILIUL LOCAL HELEGIU)
Adresa postala: Str. Primariei Nr.1, Localitatea: Helegiu, Cod postal: 607230, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Badic, Tel.0234-333000, Email: [email protected], Fax: 0234-333000, Adresa internet (URL): www.helegiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionarea unei aurogunoiere penttru transportul deseurilor menajere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: localitatea Helegiu , com Helegiu, jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea unei autogunoiere pentru transportul deseurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
una bucata autogunoiera
Valoarea estimata fara TVA: 84, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR5ANTIA DE PARTICIPARE 5000 RON, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE5%DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN FONDURI COMUNITARE- SCHEMA DE GRANTURI"FONDUL DE MODERNIZARE PENTRU DEZVOLTAREA ADMINISTRATIEI LA NIVEL LOCAL III-IV" PHARE 200517-553.01.03.06; COFINANTARE BUGET LOCA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA SAU ASOCIERE DE PERSOANE JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.PERSOANA JURIDICA INREGISTRATA, 2. DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, 3.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART.181 DIN ORDONANTA 34, 4.PREZENTARE INDEPLINIRE OBLIGATII FISCALE, 5.CAPACITATE DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE(INREGISTRARE)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. BILANT CONTABIL 2. INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.PRINCIPALELE LIVRARI DIN ULTIMII 3 ANI, 2.EXPERIENTA SIMILARA, 3.DECLARATIE REFERITOARE LA EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT, 4. LISTA CUPRINZAND UNITATILE DE SERVICE PRIN CARE SE VOR ASIGURA SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE IN PERIOADA DE GARANTIE A PRODUSULUI, 5. INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII SI ASOCIEREA( DACA ESTE CAZUL)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXPERIENTA SIMILARA: REALIZARAEA A CEL PUTIN UNUI CONTRACT SIMILAR, RECOMANDARE DIN PARTEA UNUI BENEFICIAR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
termen de livrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul autoritatii contractante , la casieria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , observatori autorizati si invitati ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): SCHEMA DE GRANTURI "FONDUL DE MODERNIZARE PENTRU DEZVOLTAREA ADMINISTRATIEI LA NIVEL LOCAL III-IV" PHARE 200517-553.01.03.06.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform normelor legislative in domeniu
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL HELEGIU
Adresa postala: STR. PRIMARIEI, NR.1, Localitatea: HELEGIU, Cod postal: 607230, Romania, Tel.0234333000, Email: [email protected], Fax: 0234333420, Adresa internet (URL): www.helegiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2008 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer