Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unei cantitati de 340 tone bitum rutier tip D80/120 pentru Sectia Drumuri a Municipiului Onesti


Anunt de participare numarul 42998/09.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: SIMION Gheorghe, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unei cantitati de 340 tone bitum rutier tip D80/120 pentru Sectia Drumuri a Municipiului Onesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sectia Drumuri a Municipiului Onesti , Calea Marasesti nr.106 , jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unei cantitati de 340 tone bitum rutier tip D80/120 pentru Sectia Drumuri a Municipiului Onesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14511000-6 - Bitum (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea unei cantitati de 340 tone bitum rutier tip D80/120 pentru Sectia Drumuri a Municipiului Onesti
Valoarea estimata fara TVA: 595, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de paricipare in cuantum de 8000 lei , garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local- cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare formular 12A2. completare formular 12B
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in copie. Copia va fivizata cu stampila societatii;
4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale valabile la data deschiderii ofertelor in copie5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in copie legalizata.6.Certificat inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertuluidin care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii
7.Autorizatia de functionare in domeniu a sediului si a punctelor de lucru(daca este cazul)
8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 12C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Se vor prezenta urmatoarele documente
9.Informatii generale cuprinzand:
-Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
10.Bilantul contabil, la 30 .06.2007(pozitiv)
Documentul solicitat la pct.10se va prezenta in copie , semnata si vizata cu stampila societatii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii , precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ce va fi angajat in realizarea contractului - formular 12I.
12. Formular 12 H Declaratie care contineinformatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.13.Lista principalelor furnizari de bitum rutier tip D80/120 , in ultimii 3 ani (valori , beneficiari , PV receptie produse)-Formular 12D
Nota:
Se solicita minim 2 recomandari de la alti beneficiari cu care ofertantul a derulat contracte de furnizare bitum rutier tip D80/120
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA UNITATII CONTRACTANTE , SAU CU OP IN CONTUL RO02TREZ06221360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2008 10:00
Locul: SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI PERSOANE IMPUTERNICITE DIN PARTEA OFERTANTILOR CU IMPUTERNICIRI SCRISE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2008 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer