Licitatie Publica - Achizitionarea unei linii credit in valoare de 2.450.703,22 RON in vederea finantarii unei investitii derulata prin Fondul de mediu
Anunt de participare numarul 143925/29.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SANPAUL
Adresa postala: strada PRINCIPALA nr.261, Localitatea: Sanpaul, Cod postal: 547550, Romania, Punct(e) de contact: ISTVAN SIMON, Tel. +40 265713512, Email: [email protected], Fax: +40 265713512, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unei linii credit in valoare de 2.450.703, 22 RON in vederea finantarii unei investitii derulata prin Fondul de mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Sinpaul, judetul Mures.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Achizitionarea unei linii credit in valoare de 2.450.703, 22 RON in vederea finantarii unei investitii derulata prin Fondul de mediu?. Avind in vedere faptul ca pe parcursul derularii investitiei este necesara asigurarea cash-flowului si a cofinatarii proprii se propune achizitinarea unei linii de credit pentru investitii in valoare de 2.450.703, 22 RON, cu o valabilitate de 10 ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform procedurii privind decontarea cheltuielilor pentru investitiiile finantate prin Fondul de mediu, sumele sunt rambursate dupa dovada ca cheltuielile aferente Cereri de tregere anterioare au fost efectuate. Din valoarea rambursata se deduce contributia proprie a Beneficiarului. Deoarece Comuna Sinpaul nu dispune de fonduri suficiente pentru derularea in bune conditii a investitiei este necesara achizitionarea unui credit de la o banca comerciala.
Avand in vedere ca venturile Autoritatii contractante Comuna Sinpaul prezinta o fluctuatie pe parcursul unui un an financiar, precum si avind in vedere faptul ca pe parcursul derularii investitiei este necesara asigurarea cash-flowului si a cofinatarii proprii sepropune achizitinarea unei linii de credit pentru investitii in valoare de 2.450.703, 22 RON, cu o valabilitate de 10 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 450, 703.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este de 30.000 RON. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula be baza cursului comunicat de B.N.R. cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cunatumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie, in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea cheltuielilor contractarii creditului se va realiza din bugetul local. Rambursarile se vor efectua din sumele decontate de catre Fondul de Mediu si bugetul local pentru contributia proprie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual sau asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Cerinta obligatorie: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi prezentarea Cazierului judiciar/certificat echivalent.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Cerinte obligatorii: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
2. Ofertantul va prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, din care sa reiasa ca ofertantul NU ARE DATORII scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens.
4. Ofertantul va prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, din care sa reiasa ca ofertantul NU ARE DATORII scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens.
Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
Fiecare candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Fiecare candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu functie de decizie in derularea procedurii de atribuire in cadrul Autoritatii contractante: Simon Istvan ? primar, Simona Opris ? secretar, Kedei Reka, responsabil achizitii, Pall Berta ? contabil, Deac Doina-Elena ? contabil, Kadar Samuel, Lorincz Ferencz Attila, Pasca Emil Dorin, Antal Zoltan, Bidi Alexandru, Szabo Arpad, Simon Sandor, Cimpean Stelian, Vint Remus, Gergely Simion, Csaki Arpad, Nemeth Mihaly ? consilieri locali.
De asemenea, neancadrarea in prevederile art. 180, lit. a, c indice 1 si d ale art. 181 si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 este obligatorie si pentru tertul sustinator, iar neincadrarea in prev. art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 este obligatorie si pentru subcontractanti, acestia urmand a prezenta in oferta declaratiile solicitate, daca este cazul. Persoane juridice/fizice romane
Cerinte obligatorii:
1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care include in obiectele de activitate mentionate in cadrul acestuia si activitatile (serviciile) solicitate prin Documentatia de atribuire, informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si autorizata pentru executarea unor astfel de servicii.
2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.
2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei prin care ofertantul este autorizat ca si institutie de credit in conditiile legii, in conformitate cu REGULAMENTUL nr. 11 din 13 noiembrie 2007 privind autorizarea institutiilor de credit, persoane juridice romane, si a sucursalelor din Romania ale institutiilor de credit din state terte.
3. Certificatul de inmatriculare in Registrul Institutiilor de Credit, in temeiul art. 417 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului si al Regulamentului Bancii Nationale a Romaniei nr. 1/2007 privind registrul institutiilor de credit.Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, echivalente cu documenele solicitate pentru persoanele juridic romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniva fi mai mare decat 4.800.000 lei (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Se vor prezenta documente justificative in functie de documentele disponibile ale operatorilor economici. Pentru echivalenta valorilor din alte valute in lei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent anilor 2010, 2011 si 2012. Se va completa formularul de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: 1. Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniva fi mai mare decat 4.800.000 lei (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Se vor prezenta documente justificative in functie de documentele disponibile ale operatorilor economici. Pentru echivalenta valorilor din alte valute in lei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent anilor 2010, 2011 si 2012. Se va completa formularul de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, lista va contine cel putin un contract de furnizare de credit cu o valoare mai mare sau egala cu 2.400.000 RON.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicSe vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si prezentarea formularului 12E - Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru echivalenta valorilor din alte valute in lei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Vor fi selectate in vederea participarii la negocieri toate candidaturile conforme.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2013 10:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Numar de operatori economici preconizat: minim 3; toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi preselectati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sinpaul
Adresa postala: strada PRINCIPALA nr.261, Localitatea: Sinpaul, Cod postal: 547550, Romania, Tel. +40 265713512, Email: [email protected], Fax: +40 265713512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2013 07:47