Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unei linii credit in valoare de 731.067,70 RON in vederea finantarii unor investitii


Anunt de participare numarul 143868/24.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Carligele (consiliul local) judetul Vrancea
Adresa postala: comuna Cirligele, judetul Vrancea, Localitatea: Carligele, Cod postal: 627065, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Sinca, Tel. +40 237253000, Email: [email protected], Fax: +40 237253200, Adresa internet (URL): www.primariacirligele.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unei linii credit in valoare de 731.067, 70 RON in vederea finantarii unor investitii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Com. Cirligele, jud. Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se urmareste achizitionarea unui credit pentru asigurarea fondurilor necesare in vederea finantarii investititii derulate din bugetul local al Comunei Cirligele, dupa cum urmeaza: 1. Reabilitare si reparatii curente camin cultural comuna Cirligele, judetul Vrancea; 2. Reabilitare si extindere sediul primariei, anexe si imprejmuire, comuna Cirligele, judetul Vrancea. Sepropune achizitinarea unui credit pentru investitii in valoare de 731.067, 70 RON, cu o valabilitate de 5 ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sepropune achizitinarea unui credit pentru investitii in valoare de 731.067, 70 RON, cu o valabilitate de 5 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 365, 533.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 RON. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula be baza cursului comunicat de B.N.R. cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.- In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie, in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual sau asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Cerinta obligatorie: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea si prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Cerinte obligatorii: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
2. Ofertantul va prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, din care sa reiasa ca ofertantul NU ARE DATORII scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Ofertantul va prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania, din care sa reiasa ca ofertantul NU ARE DATORII scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? se vor prezenta documente similare ale unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
De asemenea, neancadrarea in prevederile art. 180, art. 181 lit. a, c indice 1 si d din OUG 34/2006 este obligatorie si pentru tertul sustinator, acesta urmand a prezenta in oferta declaratiile solicitate, daca este cazul.Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
Fiecare candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Fiecare candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu functie de decizie in derularea procedurii de atribuire in cadrul Autoritatii contractante: Moscu Stefan primar, Banita Ion viceprimar, Sinca Luminita secretar, Pricope Veronica referent, Dragan Doina contabil, Szabo Samoila expert, Radu Alexandru, Parvu Vasile, Palade Aneta, Zamfir Victor, Cirlan Victor, Udisteanu Costache, Ciuciur Iulian-Costel, Marin Viorel, Pana Ion, Preda Costinel ? consilieri locali.
De asemenea, neancadrarea in prevederile art. 180, lit. a, c indice 1 si d ale art. 181 si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 este obligatorie si pentru tertul sustinator, iar neincadrarea in prev. art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 este obligatorie si pentru subcontractanti, acestia urmand a prezenta in oferta declaratiile solicitate, daca este cazul. Persoane juridice/fizice romane
Cerinte obligatorii:
1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care include in obiectele de activitate mentionate in cadrul acestuia si activitatile (serviciile) solicitate prin Documentatia de atribuire, informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si autorizata pentru executarea unor astfel de servicii.
2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.
2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei prin care ofertantul este autorizat ca si institutie de credit in conditiile legii, in conformitate cu REGULAMENTUL nr. 11 din 13 noiembrie 2007 privind autorizarea institutiilor de credit, persoane juridice romane, si a sucursalelor din Romania ale institutiilor de credit din state terte.
3. Certificatul de inmatriculare in Registrul Institutiilor de Credit, in temeiul art. 417 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului si al Regulamentului Bancii Nationale a Romaniei nr. 1/2007 privind registrul institutiilor de credit.
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, echivalente cu documenele solicitate pentru persoanele juridic romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniva fi mai mare decat 700.000 lei (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Se vor prezenta documente justificative in functie de documentele disponibile ale operatorilor economici. Pentru echivalenta valorilor din alte valute in lei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent anilor 2010, 2011 si 2012. Se va completa formularul de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: 1. Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniva fi mai mare decat 700.000 lei (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Se vor prezenta documente justificative in functie de documentele disponibile ale operatorilor economici. Pentru echivalenta valorilor din alte valute in lei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent anilor 2010, 2011 si 2012. Se va completa formularul de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului 12E - Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? prezentarea cel putin a unui document/contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare - un contract pentru un credit a carui valoare sa fie de cel putin 700.000 RON.
Dovada se poate face prin prezentarea de certificari de buna executie/contract de credit/recomandare pentru cele mai importante servicii. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si prezentarea formularului 12E - Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? prezentarea cel putin a unui document/contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare - un contract pentru un credit a carui valoare sa fie de cel putin 700.000 RON.Dovada se poate face prin prezentarea de certificari de buna executie/contract de credit/recomandare pentru cele mai importante servicii. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi preselectati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2013 10:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Numar de operatori economici preconizat: minim 3; toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi preselectati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Cirligele
Adresa postala: sat. Cirligele, Localitatea: Cirligele, Cod postal: 627065, Romania, Tel. +40 237253000, Email: [email protected], Fax: +40 237253200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2013 07:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer