Licitatie Publica - ?Achizitionarea unei Linii de credit tip revolving multicurrency in valoare maxima de 460.000 EUR, sau echivalent si deschiderea unui cont curent aferent acesteia?
Anunt de participare (utilitati) numarul 130723/21.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. AQUA NOVA HARGITA S.R.L.
Adresa postala: STR. HAAZ REZSO NR.4, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Punct(e) de contact: ENIKO SANDULY, Tel. 0040266216028, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0040266216148, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator al serviciului public
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Achizitionarea unei Linii de credit tip revolving multicurrency in valoare maxima de 460.000 EUR, sau echivalent si deschiderea unui cont curent aferent acesteia?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Odorheiu Secuiesc, jud. Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Achizitionarea unei Linii de credit tip revolving multicurrency in valoare maxima de 460.000 EUR, sau echivalent si deschiderea unui cont curent aferent acesteia?, in conformitate cu documentatia descriptiva atasata anuntului de participare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Documentatia descriptiva atasata.
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 10.000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri proprii. Plata dobanzii se va realiza trimestrial.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice
- Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale
- Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare/ altele echivalente;
- Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei prin care ofertantul este autorizat ca banca in conditiile legii;
- Certificatul de inmatriculare in Registrul Bancar;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara); Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) va fi mai mare decat: 320.000 EURO.
Conversia RON/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea insumata a contractelor de credit similare va fi mai mare decat: 160.000 EURO.
1. Completarea si prezentarea formularului 12E - Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani;2. Contract in copie/Recomandare pentru participarea la prezenta procedura de atribuire din partea beneficiarului pentru fiecare contract de prestari servicii inclus in formularul 12E;Se va prezenta minimum un contract de servicii similare de acordare de credite.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Maghiara
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2011 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura accelerata, se ataseaza Nota justificativa privind accelerarea procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg-Mures
Adresa postala: Str.Justitiei nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel. 0265/263.694, Email: [email protected], Fax: 0265/269.199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, cf. art. 256-2* din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AQUA NOVA Hargita SRL - Serviciul juridic
Adresa postala: Str. Haaz Rezso nr. 4, ,Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Tel. 0266-216028, Email: [email protected], Fax: 0266-216148
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2011 19:23