Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unor produse petroliere si combustibil


Anunt de participare (utilitati) numarul 106512/21.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Uzina de Agent Termic si Alimentare cu Apa Motru S.A
Adresa postala:  SC UATAASA MOTRU , Calea severinului Nr.25, Localitatea:  Motru, Cod postal:  215200, Romania, Punct(e) de contact:  ILIE SCHINTEE, Tel. 0253360743, Email:  [email protected], Fax:  0253362305, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala subordonata consiliului local al primariei
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionarea unor produse petroliere si combustibil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC UATAA SA, Calea Severinului, nr.25, Motru, jud. Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unor produse petroliere si combustibil
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pacura cu continut de sulf < 1% 1700 Tone
Combustibil Lichid Usor(CLU) 65 Tone
Ulei TIN 125650 Kg
Motorina5000 Kg.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 012, 925RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiadepart. este 60000lei si se const. prin virament bancar sau printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari in cond. prev. in doc. de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea(formularul 12A)
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr.34/2006 (formularul 12B)
- certificare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat.
- certificate de inregistrare ca persoana fizica sau juridica;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri sau contract conform art. 186 din O.U.G. nr.34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- capacitatea tehnica(formular 12D cu tabelul anexa) si standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001/2001
- lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari; livrarile se confirma prin certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre beneficiar;
- certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2010 10:00
Locul: SC UATAA SA Motru, str. Calea Severinului, nr.25, Motru, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru solutionarea litigiilor privind acordarea de despagubiri, este competenta numai instanta de judecata. in cazul in care persoana care se considera vatamata solicita plata de despagubiri, aceasta trebuie sa dovedeasca faptul ca: a) prevederile prezentei ordonante de urgenta au fot incalcate; si b) ar fi avut o sansa reala de a castiga contractul: si c) sansa a fost compromisa ca urmare a incalcarii prevederilor prentei ordonante de urgenta. pentru solutionarea litigiilor aparute dupa incheierea contractului de achizitie publica, altele decat cele referitoare la despagubiri, este competenta numai instanta de judecata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Gorj, sectia Contencios-Administrativ
Adresa postala:  str. Tudor Vladimirescu, nr.34, jud. Gorj , ,Localitatea:  Tg-Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0253/218661, Email:  [email protected], Fax:  0253/218147
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Uzina de Agent Termic si Alimentare cu Apa Motru SA
Adresa postala:  str. Calea severinului, nr. 25, jud Gorj, Localitatea:  Motru, Cod postal:  215200, Romania, Tel. 0253/360743, Email:  [email protected], Fax:  0253/362305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer