Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionarea unor servicii de asigurari facultative a personalului Ministerului Apararii


Anunt de participare numarul 51144/30.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M 01375
Adresa postala: Ploiesti, str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr. 257, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100507, Romania, Punct(e) de contact: Tatiana Iosif, Tel.0244582942, Email: [email protected], Fax: 0244582944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionarea unor servicii deasigurari facultative a personalului Ministerului Apararii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Locatiile de dislocare sunt cele in carepersonalul M.Ap. executa misiuni in teatrele de operatii si in afara acestuia, in oricare din tarile lumii, precum si pe teritoriul national
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 26 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 648 si 1, 139, 040EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru fiecaremisiune se va incheia cate un contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unor servicii deasigurari facultative a personalului Ministerului Apararii, pentru cazuri de invaliditate sau deces, produse prin accidente, catastrofe sau alte asemenea evenimente (imbolnavire, impuscare, iradiere etc), intervenite in timpul si din cauza unor actiuni de lupta, procesului de pregatire pentru lupta si indeplinirii sarcinilor pe timpul serviciilor, in misiuni in cadrul fortelor internationale in teatrele de operatii si in afara acestora (pe teritoriul national si in afara acestuia)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66311000-3 - Servicii de asigurare de viata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Necesarul minim estimat de zile: 583.590
Necesarul maxim estimat de zile: 1.186.500
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 648 si 1, 139, 040EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participareeste de 5.930 lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetarealocate in anul 2008 din Bugetul Ministerului Apararii U.M. 01375 Ploiesti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere sau subcontractare, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform DA anexate: 1.Declaratie privind eligibilitatea, 2. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice , 3. Certificat constatator eliberat de Primarie, 4. Autorizatia societatii de asigurare-reasigurare Vor fi exclusi de la procedura de achizitie candidatii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie candidatii care nu prezinta minimul documentelor solicitate.
Pentru a fi valabile, certificatele /formularele solicitate trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata si sa fie in termen de valabilitate la data depunerii candidaturii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform DA anexate: 1. Fisa de informatii generale , 2. Situatia Contului de profit si pierdere dinBilanturile contabile din anii 2006 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu prezinta minimul documentelor solicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform DA anexate: Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertanti trebuie sa detina un certificat care sa dovedeasca implementarea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: gratuit SEAP sau depunere numerar la casieria UM 01375 Ploiesti, str Gh Cantacuzino, 257.Persoana de contact Tatiana Iosif, tel 0244582942, int 115
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2008 10:30
Locul: Ploiesti, str. Gh.Gr. Cantacuzino, nr. 257
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Strada Emil Zola, Nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244 522.445/126, Email: [email protected], Fax: 0244 522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic al U.M. 01375
Adresa postala: U.M. 01375 Ploiesti, str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr. 257, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100507, Romania, Tel.0244582942, int. 209, Fax: 244582944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2008 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer