Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unor servicii de consultanta si proiectare pentru intocmirea strategiei de dezvoltare durabila in municipiul Turnu Magurele


Anunt de participare numarul 25839/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Turnu Magurele
Adresa postala: str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii publice, Tel.0247-416451, In atentia: Compartiment achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0247-416453, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unor servicii de consultanta si proiectare pentru intocmirea strategiei de dezvoltare durabila in municipiul Turnu Magurele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Turnu Magurele
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica, proiectare, consultanta in afaceri pentru intocmirea strategiei de dezvoltare durabila a municipiului Turnu Magurele si a unor proiecte integrate de dezvoltare pentru investitii cu finantare europeana nerambursabila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141000-9 - Servicii de consultanta in afaceri si in gestionare (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica, proiectare, consultanta in afaceri pentru intocmirea strategiei de dezvoltare durabila in Turnu Magurele
Valoarea estimata fara TVA: 296, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 1480 lei, cu chitanta fiscala la casierie sau OP in contul RO75TREZ6075006XXX00068;garantia de buna executie in cuantum de 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare bugetul local-venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Daca ofertantul modifica continutul propunerii tehnice/financiare, oferta sa va fi considerata neconforma, ofertantul pierzand garantia de participare daca se afla in conditiile art.87 alin.1 din HGR 925/2006
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind inexistenta starii de faliment, declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006, declaratie privind eligibilitatea, certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor din data de 30.06.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri mai mare de 400.000 lei
Bilantul la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele prestari de servicii in ultimii trei ani; experienta similara in proiecte cu finantari nerambursabile; experienta similara in realizarea a minim trei strategii locale de dezvoltare durabila din care doua referitoare la localitati de minim 10000 locuitori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai scazut
60%
Descriere:
2.
termen de indeplinire a obligatiilor din contract
25%
Descriere:
3.
experienta similara in domeniu
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13420 din 28.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin solicitare scrisa de la sediul autoritatii contractante la casierie sau prin OP RO61TREZ60721360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2007 10:00
Locul: Primaria Turnu Magurele str.Republicii, nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Numite in baza Dispozitiei primarului municipiului Turnu Magurele cat si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr.6 sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul juridica la Primariei
Adresa postala: Str.Republicii, nr.2, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Tel.0247416451, Email: [email protected], Fax: 0247416453
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.0213191674, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): www.portaljust.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2007 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer