Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unor servicii de finantare in valoare de 5.570.000 lei, cu o maturitate de 15 de ani


Anunt de participare numarul 134567/06.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)
Adresa postala: str. Libertatii nr1, Localitatea: Sacueni, Cod postal: 417435, Romania, Punct(e) de contact: BERES CSABA, Tel. +40 0259352194, Email: [email protected], Fax: +40 0259352195/ +40 0259352196, Adresa internet (URL): www.sacueni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unor servicii de finantare in valoare de 5.570.000 lei, cu o maturitate de 15 de ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unor servicii de finantare in valoare de 5.570.000 lei, cu o maturitate de 15 de ani, pentru finantarea unor investitii publice de interes local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din cuprinsul caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 663, 198.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar part este 46631, 98lei, 1% din val estim fara TVA a contr.Perioada valab a gar part este 90 zile de la data limita stab pt depunerea ofertelor.Gar part va fi const fie prin instrum de garantare, emis societ banc sau de societ de asig (Formularul 11, sau echivalent), sau prin ordin plata in contRO62TREZ0825006XXX000066Trez Marghita.Ofert care nu prezinta gar part, va fi respinsa ca fiind inacceptabila. ATENTIE: Docum ce dovedeste const gar de part in cuntumul, forma, perioada de valab solicit mai sus se va transmite in format scanat pdf. color, fiind atasat in SEAP, la sect coresp, aferenta proced de atrib.Gar part se pierde cand: ofert revoca oferta dupa deschid si inainte adjud, ofert revoca oferta dupa adjud, ofert castig nu semneaza contr serv in term de valab ofertei, ofert depune contest la CNSC, contest respinsa- aut contr are oblig de a retine ofert suma 8.026, 32 lei (art.278¹ alin.(1)lit.B OUG34/2006). Garantia de buna executie va reprezenta 1% din val fara tva a contractului, se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute de art.90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu al institutiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea-Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1, in original;
Declaratia pe proprie raspunderSe va prezenta:
1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3, in original.2. Certificat de atestare fiscala emis de catre organul fiscal competent privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul
3. Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Se va prezenta Formularul nr. 18, in original;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006-Se va prezenta Formularul nr. 19, in original.
Persoanele cu functie de conducere sunt: Primar ?BERES CSABA;Viceprimar ? CSUKA JOZSEF.
Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta Formularele nr. 1 ? 3, 18, 19, in original si totodata, pot prezenta o declaratie pe propria raspundere, in original, din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine. Vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (denumire, adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet). Se va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Inainte de semnarea contractului de catre ofertantul desemnat castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia depunerea certificatului constatator in original sau in copie legalizata.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare pentru desfasurarea activitatilor ce fac obiectul prezentei proceduri, in copie legalizata.
Actul constitutiv si statutul ofertantului in tara de origine, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;
Documentele emise intr-o alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traducere autorizata, cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului, in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara: Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 9.300.000 lei.
Persoanele fizice/juridice straineindeplinirea conditiilor referitoare la capacitatea economico-financiara este obligatorie.Documentele de calificare referitoare la capacitatea economico-financiara a ofertantului, care au fost emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original sau copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara: Experienta similara va fi demonstrata prin prezentarea minim a unui contract similar, a carui valoare sa fie de cel putin4.660.000 lei fara TVA.Cerinta privind Informatii referitoare la experienta similara se va considera ca fiind indeplinita daca ofertantul prezinta, cumulativ, urmatoarele documente:
- lista cuprinzand contractele similare incheiate in ultimii 3 ani;
- copii, conform cu originalul, a partilor relevante din contractul care dovedeste experienta similara, insotit de actele aditionale si anexele acestuia, daca este cazul.
Informatii privind capacitatea profesionala: Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze faptul ca are personal de conducere si personal de specialitate calificat pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentului contract.Pentru persoanele fizice/juridice straine, indeplinirea conditiilor referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala este obligatorie, avand in vedere urmatoarele precizari:
- documentele solicitate la aceasta sectiune din fisa de date a achizitiei, care sunt emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducerea autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original sau in copie legalizata,
- pentru demonstrarea pregatirii profesionale, ofertantii pot folosi echivalente din tara de origine ale documentelor solicitate.
Informatii privind subcontractantii: In cazul in care, ofertantul nu are subcontractanti, se va prezenta Formularul nr. 10, cu mentiunea: ?nu este cazul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Servicii suplimentare
40%
40
Descriere: Detaliile privind algoritmul de calcul se vor prezenta atat la sectiunea Modul de prezentare a propunerii financiare cat si in cuprinsul Caietului de sarcini.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
83/11.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista mai multe oferte clasate pe primul loc, avand un punctaj egal, va fi desemnata ca fiind castigatoare oferta ce a obtinut cel mai mare punctaj pentru factorul de evaluare pretul ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oras Sacueni
Adresa postala: str. Libertatii, nr.1, judetul Bihor, Localitatea: Sacueni, Cod postal: 417435, Romania, Tel. +40 0259352194, Email: [email protected], Fax: +40 0259352195, Adresa internet (URL): www.sacueni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2012 19:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer