Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unor servicii de finantare rambursabila in valoare de 3.800.000 lei, cu o maturitate de 15 de ani


Anunt de participare numarul 139903/24.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)
Adresa postala: str. Libertatii nr1, Localitatea: Sacueni, Cod postal: 417435, Romania, Punct(e) de contact: BERES CSABA, MARINA CRISTIAN, BEDE MARIA, Tel. +40 259352194, Email: [email protected], Fax: +40 259352195/+40 259352196, Adresa internet (URL): www.sacueni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unor servicii de finantare rambursabila in valoare de 3.800.000 lei, cu o maturitate de 15 de ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unor servicii de finantare rambursabila in valoare de 3.8000.000 lei, cu o maturitate de 15 de ani, pentru finantarea unor investitii publice de interes local "Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata in localitatile Sacueni, Cadea, Ciocaia, Cubulcut, Olosig, Sannicolau de Munte, judetul Bihor"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din cuprinsul caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 501, 939.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
17509.7 lei, 0.5% din valoarea estimata fara TVA a contractului.Perioada valabilitatii garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia se constituie in orice modalitate din cele prevazute la art. 86 din HG nr.925/2006.ofertelor. Garantia de buna executie va reprezenta 1% din val fara tva a contractului, se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute de art.90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu al institutiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea-Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1, in original;
Declaratia pe proprie raspunderSe va prezenta:
1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3, in original.
2. Certificat de atestare fiscala emis de catre organul fiscal competent privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat din
care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie
lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul
3. Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, in copie legalizata sau in copie
lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Se va prezenta Formularul nr. 18, in original;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr. 34/2006-Se va prezenta Formularul nr. 19, in original.Persoanele cu functie de conducere sunt: Primar ? BERES CSABA;Viceprimar ? CSUKA JOZSEF; Contabil Sef ? Bocor Andrea; Responsabili achizitii ? Bede Maria si Marina Cristian; iar Consilieri locali: Ardelean Gheorghe, Beres Attila, Cservid Levente-Imre, Csuka Jo;zsef-Gyorgy, Dudas Emeric, Duta Cristina-Mona , Erdei Victor, Goder Attila-Sandor, Gyurcsik Zoltan , Hamza Alexandru, Karancsi Bela, Kovari Gyongyi, Majercsik Attila, Mocsar Laszlo;, Nagy Stefan, Rhedey Emilia, Szilagyi Ghizela.
Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta Formularele nr. 1 ? 3, 18, 19, in original si totodata, pot prezenta o declaratie pe propria raspundere, in original, din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine. Vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (denumire, adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de email, adresa de internet). Se va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata
pentru conformitate cu originalul.
Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Inainte de semnarea contractului de catre ofertantul desemnat castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia depunerea certificatului constatator in original sau in copie legalizata.
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare pentru desfasurarea activitatilor ce fac obiectul prezentei proceduri, in copie legalizata.
Actul constitutiv si statutul ofertantului in tara de origine, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;Documentele emise intr-o alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traducere autorizata, cu incheierea de legalizare a semnaturii
traducatorului, in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara: Pentru a fi calificat ofertantul
trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 7.000.000 lei.
Se va prezenta si Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011), in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
Persoanele fizice/juridice straineindeplinirea conditiilor referitoare la
capacitatea economico-financiara este obligatorie.Documentele de calificare referitoare la capacitatea economico-financiara a
ofertantului, care au fost emise in alta limba decat cea romana, vor fi
insotite de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii
traducatorului, in original sau copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara: Experienta similara va fi demonstrata
prin prezentarea minim a unui contract similar, a carui valoare sa fie de cel
putin 3.000.000 lei fara TVA.Cerinta privind Informatii referitoare la experienta similara se va considera ca fiind indeplinita daca ofertantul prezinta, cumulativ, urmatoarele
documente:
- lista cuprinzand contractele similare incheiate in ultimii 3 ani;
- copii, conform cu originalul, a partilor relevante din contractul care dovedeste experienta similara, insotit de actele aditionale si anexele acestuia, daca este cazul.
Informatii privind capacitatea profesionala: Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze faptul ca are personal de conducere si personal de
specialitate calificat pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentului
contract.
Pentru persoanele fizice/juridice straine, indeplinirea conditiilor referitoare la
capacitatea tehnica si/sau profesionala este obligatorie, avand in vedere urmatoarele precizari:
- documentele solicitate la aceasta sectiune din fisa de date a achizitiei,
care sunt emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducerea
autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original
sau in copie legalizata,
- pentru demonstrarea pregatirii profesionale, ofertantii pot folosi echivalente din tara de origine ale documentelor solicitate.
Informatii privind subcontractantii, in cazul in care ofertantul are subcontractanti, se va prezenta Formularul nr. 10.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista mai multe oferte clasate pe primul loc, avand un punctaj egal, va fi desemnata ca fiind castigatoare oferta ce a obtinut cel mai mare punctaj pentru subfactorul de evaluare comision de gestiune.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu prevederile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oras Sacueni
Adresa postala: str. Libertatii nr.1 judetul Bihor, Localitatea: Sacueni, Cod postal: 417435, Romania, Tel. +40 0259352194, Email: [email protected], Fax: +40 0259352195, Adresa internet (URL): www.sacueni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer