Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA UNUI AUTOBUZ


Anunt de participare numarul 67129/23.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LUNCA CERNII DE JOS (PRIMARIALUNCA CERNII DE JOS)
Adresa postala: STR.PRINCIPALA NR.18 bl.1 sc.A, Localitatea: Lunca Cernii de Jos, Cod postal: 337300, Romania, Punct(e) de contact: OSCAR LOCHER, Tel.0254735404, Email: [email protected], Fax: 0254735404
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA UNUI AUTOBUZ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante, Consiliul Local al Comunei Lunca Cernii de Jos, str. Principala, bl.1 sc.A, Judetul Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui autobuz nou. Termenii comerciali in care se va incheia contractul - INCOTERMS 2000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 autobuz nou
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita constituirea unei garantii de participare, cuantumul acesteia fiind de 3.204 lei iar modul de constituire: Scrisoare de garantie bancara de participare la procedura sau ordin de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se efectueaza din bugetul local. Plata se va face prin ordin de plata la cursul de schimb leu/euro comunicat de BNR in ziua efectuarii acesteia.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind participarea la procedura
2. Declaratie privind eligibilitatea
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
4. Declaratie de securitate si sanatate in munca
5. Certificat de inregistrare
6. Certificat constatator eliberta de Oficiul Registrului Comertului
7. Certificate privind plata impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
8. Autorizatia privind comercializarea produsului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
2. Bilanturile contabile la data de 31.12.2006 si 31.12.2007, vizate si inregistrate de organele competente
3. Informatii privind solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- ofertantul va prezenta in acest caz cel putin 3 contracte privind furnizarea de autobuze insotite de recomandari ale beneficiarilor contractelor prezentate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2008 13:00
Locul: Consiliul Local al Comunei Lunca Cernii de Jos, str. Principala nr.18, bl.1 sc.A, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare- reprezentanti legal imputerniciti ai ofertantilor- observatori ai BVAP Hunedoara, dupa caz- experti externi cooptati in comisia de evaluare, dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Piata I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Comunei Lunca Cernii de Jos
Adresa postala: str. Principala nr.18, bl.1 sc.A, Localitatea: Lunca Cernii de Jos, Cod postal: 337300, Romania, Tel.0254.735404, Email: [email protected], Fax: 0254.735404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2008 18:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer