Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA UNUI AUTOBUZ NOU DE MEDIE CAPACITATE, PENTRU TRANSPORTUL URBAN DE CALATORI


Anunt de participare (utilitati) numarul 148551/16.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BRAICAR SA
Adresa postala: braila, bd. independentei nr. 10, bl.B2, parter, Localitatea: Braila, Cod postal: 810011, Romania, Punct(e) de contact: gabriel plasoianu, Tel. +40 239614401, Email: [email protected], Fax: +40 239611395, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIONAREA UNUI AUTOBUZ NOU DE MEDIE CAPACITATE, PENTRU TRANSPORTUL URBAN DE CALATORI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bd. independentei nr.10 Bl. B2 parter, Braila, Jud Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA UNUI AUTOBUZ NOU DE MEDIE CAPACITATE, PENTRU TRANSPORTUL URBAN DE CALATORI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 BUCATA AUTOBUZ NOU DE MEDIE CAPACITATE, PENTRU TRANSPORTUL URBAN DE CALATORI
Valoarea estimata fara TVA: 465, 770RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In valoare de 5000 de lei.Garantia pentru participare se exprima in lei si se poate constitui prin virament sau sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in favoarea autoritatii contractante, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, conform OUG 34/2006. Valabilitatea garantiei de participare va fi prelungita la solicitarea autoritatii contractante in cazul in care intervine o suspendare de drept a procedurii de achizitie, conform OUG nr. 34/2006 sau este necesara marirea perioadei de evaluare a ofertelor. Pentru o evaluare si raportate unitara acuantumului garantiei de participare depusa in valuta , aceasta se va raporta la cursul de schimb BNR cu 3 zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare se va prezenta in SEAP semnata electronic precum si in original, la sediul autoritatii contractante, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de de atribuire.Din garantia de participare se va retine o suma in cuantum de 4665.77 lei ( 4200 lei + 0.1% din 465770 lei ) in cazul aplicarii prevederilor art. 278 ind.1 alin.1.lit. b) din OUG 34/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. In valoare de 5% din valoarea contractului.Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie, ce se va exprima in lei sub forma de scrisoare de garantie bancara precum si alte instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in favoarea autoritatii contractante dar nu mai tarziu de trei zile lucratoare de la semnarea contractului de achizitie. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate sau conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitia produsului se face in nume propriu din bugetul propriu. Plata se va efectua cu OP in termen de 30 de zile de la receptiaprodusului si comunicarea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular 1) completat si postat electronic in SEAP.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul 2), ce va fi probat prin prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, respectiv ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, catre bugetul local si bugetul consolidat al statului si completarea formularului 2, postat electronic in SEAP.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 2A) completat si postat electronic in SEAP.Declaratie privind evitarea conflictului de interese conform art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006 (Formular 2B) privind pe Sandulescu Cornel ? director general, Hutu Teodor ? director economic si Cireasa Costel ? director tehnic, ec. Stanciu Mariana, ing. Plasoianu Gabriel, jr. Rusinoiu Mihaela, ec. Mihai Florian, ing. Surdeanu Liviu, ing.Popescu Adina ? Comisie de Licitatie completat si postat electronic in SEAP. Fisa de informatii generale (Formular 4) completat si postat electronic in SEAP. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau documente care dovedesc o forma de inregistrare. Autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmitea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate. Documentele vor fi postate electronic in SEAP.
Neindeplinirea uneia dintre cerinte, la data limita de depunere a ofertelor, va conduce automat la declararea ofertei ca inacceptabila (cf. art.36 alin.1 lit. b din HG 925/2006).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani in lei sau valuta, la cursul mediu leu/valuta stabilit de BNR pentru fiecare din cei trei ani
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va completa si va posta in SEAP o declaratie cu privire la cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Bilantul contabil pe anul 2012 inregistrat si vizat de organul fiscal competent
Modalitatea de indeplinire
Prin prezentarea documentulor, postate in format electronic in SEAP.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare prezentei achizitii efectuate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular 6)
Modalitatea de indeplinire
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare prezentei achizitii prin cel putin unul sau la nivelul a maxim 2 contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 465700lei, fara TVA insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficiar.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Documentele vor fi postate electronic in SEAP.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6748/05.12.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2014 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul existentei unor oferte de pret egale clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de noi documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 ind.2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC BRAICAR SA Braila
Adresa postala: Braila, Bd. Independentei nr. 10, bl.B2, parter, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810011, Romania, Tel. +40 239614401, Email: [email protected], Fax: +40 239611395
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2013 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer