Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA UNUI BULDOESCAVATOR (INCARCATOR CU BENA FRONTALA) PE PNEURI


Anunt de participare numarul 13435/08.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI CIUGUD
Adresa postala: Str. PRINCIPALA Nr. 157., Localitatea: Ciugud, Cod postal: 517240, Romania, Punct(e) de contact: SEDIUL PRIMARIEI, Tel.0258 841205, In atentia: D/LUI. POP DAN DORU, Email: [email protected], Fax: 0258 841205, Adresa internet (URL): www.ciugud.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA UNUI BULDOESCAVATOR (INCARCATOR CU BENA FRONTALA) PE PNEURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE STR. PRINCIPALA NR. 157, LOCALITATEA CIUGUD, JUDETUL ALBA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE DORESTE ACHIZITIONAREA UNUI BULDOESCAVATOR (INCARCATOR CU BENA FRONTALA) PE PNEURI FABRICAT NU MAI TARZIU DE ANUL 2000 AVAND CUPA FATA MULTIFUNCTIONALACU PANA LA 4000 DE ORE DE FUNCTIONARE SI SERVICIUL DE LEASING FINANCIAR AFERENT CUMPARARII ACESTUIA PE O PERIOADA DE 4 ANI CU AVANS DE MAXIM 25%
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522500-9 - Incarcatoare cu bena frontala (Rev.1)
66140000-3-Servicii de leasing financiar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 BUC BULDOESCAVATOR (INCARCATOR CU BENA FRONTALA)
SERVICIUL DE LEASING FINANCIARAFERENT CUMPARARII ACESTUIA INTR-O PERIOADA DE MAXIM 4 ANI
Valoarea estimata fara TVA: intre 25 si 40EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.08.2007 pana la 10.09.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 1500 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE SAU ASOCIATII.LA DEPUNEREA OFERTELOR NU ESTE OBLIGATORIU CA ASOCIATIA SA FIE FORMALA. IN CAZUL IN CARE OFERTA COMUNA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE ASOCIATIA TREBUIE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE CERE CERTIFICAT EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI
CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND OBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA A :
1. IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT;
2. CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STAT SI A PENSIEI (FORMULARE TIP ELIBERATE DE DE AUTORITATILE COMPETENTE DIN TARA IN CARE CANDIDATUL/OFERTANTUL ESTE REZIDENT
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE, CONTUL DE PROFIT SI PIERDERI, BALANTA DE VERIFICARE LA DATA DE 31.03.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE TEHNICE DESPRE OFERTANT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1947/04.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2007 12:30
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI CIUGUD, STR. PRINCIPALA NR. 157, LOCALITATEA CIUGUD JUDETUL ALBA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR SI AI UNOR INSTITUTII ABILITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLES NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR I.C. BRATIANI, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258 810289, Fax: 0258 810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF ART 272 AL 3 DIN oug 34/2006 CONTESTATIILE SE DEPUN IN TERMEN DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONSTATATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMP. DE ACHIZITII PUBLICE SAU SECRETARIATUL PRIMARIEI COMUNEI CIUGUD
Adresa postala: STR PRINCIPALA NR. 157, Localitatea: CIUGUD, Cod postal: 517240, Romania, Tel.0258 841205, Email: [email protected], Fax: 0258 841205, Adresa internet (URL): www.ciugud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2007 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer