Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unui buldoexcavator nou pentru Primaria Bunesti-Averesti


Anunt de participare numarul 65871/08.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUNESTI-AVERESTI(Consiliul Local Bunesti-Averesti)
Adresa postala: Sat Averesti, Comuna Bunesti Averesti, Localitatea: Averesti, Cod postal: 737115, Romania, Punct(e) de contact: Sediu Primarie, Tel.0235484820, In atentia: Costel Agripina, Email: [email protected], Fax: 0235484820, Adresa internet (URL): www.averesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unui buldoexcavator nou pentru Primaria Bunesti-Averesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Sediul Primariei Bunesti-Averesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Una bucata buldoexcavator.
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 000 si 80, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2500 lei RONGarantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local 50% si leasing 50%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IV.1.) Situatia personala a candidatului /ofertantului
Declaratie privind eligibilitateaSolicitat x Cerinta obligatorie: 1. prezentare formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Solicitat x Cerinta obligatorie: 2. completare formular 12B
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
4 Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale:
-din localitatea de inregistrare a sediului societatii si
- din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractant, numaiin situatia in care oferta va apartine filialei/sucursalei/punctului de lucru, valabile la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)
Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local atatdin localitatea de inregistrare a sediului societatii cat si din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta cand oferta apartine filialei/ sucursalei/punctului de lucru.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IV. 3.) Situatiaeconomico-financiaraInformatii privindsituatiaeconomico-financiaraSolicitatxNesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: Se vor prezenta urmatoarele documente: 8. Informatii generale- formular anexat9. Bilantul contabil la 31.12.2007+anexe, inregistrat de organele competente - copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitatxNesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
10.Formularul 12D- Lista principalelor furnizari de produse similare cu cerintele caietului de sarcini in ultimii trei ani11.Formularul 12I -Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii , precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere12. Autorizatie de furnizare13. Dovada capacitatii de a asigura asitenta tehnica si piese de schimb (service)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria Primariei Bunesti-Averesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2008 14:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Bunesti-Averesti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor avand asupra lor actul de identitate si o imputernicire valabila, semnata si stampilata in conditiile legii, in original, de conducatorul agentului economic respectiv.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, CIF 20329980
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Bunesti-Averesti
Adresa postala: Loc. Averesti, jud. Vaslui, Localitatea: Averesti, Cod postal: 737115, Romania, Tel.0235/484820, Email: [email protected], Fax: 0235/484820, Adresa internet (URL): www.averesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2008 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer