Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA UNUI CREDIT BANCAR IN VALOARE DE 1 000 000 LEI PENTRU REALIZAREA INVESTITIILOR PUBLICE DE INTERES LOCAL
Anunt de participare numarul 40645/15.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI CIUGUD
Adresa postala: Str. PRINCIPALA Nr. 157., Localitatea: Ciugud, Cod postal: 517240, Romania, Punct(e) de contact: DAN DORU POP, Tel.0258 841205, Email: [email protected], Fax: 0258 841205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA UNUI CREDIT BANCAR IN VALOARE DE 1 000 000 LEI PENTRU REALIZAREA INVESTITIILOR PUBLICE DE INTERES LOCAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: COMUNA CIUGUD, JUDETUL ALBA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSILIUL LOCAL SI PRIMARIA CIUGUD, CONFORM H.C.L. NR. 90/2007 DORESTE ACHIZITIONAREA UNUI CREDIT BANCAR IN VALOARE DE 1 000 000 LEI PE O DURATA DE 15 ANI CU O PERIOADA DE GRATIE DE MINIM 3 ANI IN VEDEREA COFINANTARII LUCRARILOR LA OBIECTIVUL "COLECTOR CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE COMUNA CIUGUD" SI PENTRU ALTE INVESTITII DE INTERES LOCAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 CREDIT BANCAR PENTRU INVESTITII
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1 000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL CONFORM H.C.L. 90/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE AUTORIZATE SAU ASOCIATII DE PERSOANE JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DESCRIPTIVE SI A FISEI DE DATE PUSA LA DISPOZITIA OFERTANTILOR PRIN S.E.A.P. SAU DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN O.U.G. 34/2006
3.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
4.CERTIFICAT DE INREGISTRARE LA REGISTRUL COMERTULUI
6. CERTIFICAT PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALEELIBERAT DE DIRECTIA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE LA CARE OFERTANTUL ESTE ARONDAT
7.CERTIFICAT PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR DE ASIGURARI SOCIALE CATRE BUGETELE COMPONENTE ALE BUGETULUI GENERAL CONSOLIDAT
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. FISA DE INFORMATII GENERALE2. BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2006
3. AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE EMISA DE B.N.R.
4. PREZENTAREA SITUATIILOR FINANCIARE AUDITATE PENTRU ANII 2005 SI 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LISTA PRINCIPALELOR SERVICII DE ACORDARE DE CREDIT IN ULTIMII 3 ANI, RECOMANDARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
CRITERII PRESELECTIESITUATII FINANCIARE AUDITATE PENTRU ANII 2005 2006LISTA PRINCIPALELOR SERVICII DE ACORDARE DE CREDITE IN ULTIMII 3 ANIINDICATORI DE LICHIDITATE SI SOLVABILITATE BNR
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5762/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2008 10:30
Locul: SEDIUL PRIMARIEI SI A CONSILIULUI LOCAL CIUGUD, STRADA PRINCIPALA NR.157, LOCALITATEA CIUGUD, SALA D
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR SI A INSTITUTIILOR ABILITATE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: str. I.C. Bratianu, Nr.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258 810286, Fax: 0258 810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL DE ACHIZITII PUBLICE SAU SECRETARIATUL PRIMARIEI COMUNEI CIUGUD
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 157, ,Localitatea: CIUGUD, Cod postal: 517240, Romania, Tel.0258 841205, Email: [email protected], Fax: 0258 841205, Adresa internet (URL): www.ciugud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2007 12:33