Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unui credit in valoare de 2.852.000 RON in vederea finantarii unei investitii derulata prin Programul FEADR.


Anunt de participare numarul 134056/19.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SANPAUL
Adresa postala: strada PRINCIPALA nr.261, Localitatea: Sanpaul, Cod postal: 547550, Romania, Punct(e) de contact: ISTVAN SIMON, Tel. +40 265713512, Email: [email protected], Fax: +40 265713512, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unui credit in valoare de 2.852.000 RON in vederea finantarii unei investitii derulata prin Programul FEADR.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Sinpaul, judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui credit in valoare de 2.852.000 RON in vederea finantarii unei investitii derulata prin Programul FEADR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se urmareste achizitionarea unui credit pentru asigurarea fondurilor necesare in vederea finantarii investitiei ?Dezvoltarea infrastructurii de baza prin realizarea canalizarii menajere si a modernizarii unor strazi in comuna Sinpaul, judetul Mures?, Proiect finantat prin FEADR, Masura 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?, in baza contractului de finantare C 322010872800002/08.09.2008 incheiat intre APDRP si Comuna Sinpaul, jud. Mures.Conform procedurii privind decontarea cheltuielilor prin Programul FEADR, sumele sunt rambursate dupa dovada ca cheltuielile aferente proiectului finantat au fost efectuate. Deoarece Comuna Sinpaul nu dispune de fonduri suficiente pentru derularea in bune conditii a investitiei este necesara achizitionarea unui credit de la o banca comerciala.
Valoarea estimata fara TVA: 356, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 5.000 RON, cu o valabilitate de minimum 60 zile de la data/termenul limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea cheltuileilor aferente contractarii creditului se va realiza din bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual sau in asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent.
In caz de neprezentare sau in cazul in care nu este valabila, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestuia are ca efect descalificarea ofertantului
1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
2. Candidatii vor prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
3. Candidatii vor prezenta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
Fiecare candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.
Fiecare candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69/1 dinOrdonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoane cu functie de decizie in derularea procedurii de atribuire in cadrul Autoritatii contractante:
- Simon Istvan ? primar, Pall Berta ? consilier, contabil, Deac Doina ? consilier, contabil, Opris Simona ? secretar. Persoane juridice/fizice romane
1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare/altele echivalente;
2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei prin care ofertantul este autorizat ca banca in conditiile legii;
3. Certificatul de inmatriculare in Registrul Bancar;
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, echivalente cu documenele solicitate pentru persoanele juridic romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare decat: 710.000 RON.
Daca este cazul, conversia RON/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului 12E - Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani;
Valoarea insumata a contractelor de credit similare va fi mai mare decat: 356.000 RON.
Se va prezenta cel putin o recomandare pentru participarea la prezenta procedura de atribuire din partea beneficiarilor serviciilor similare;Se va prezenta minimum un contract de servicii similare de acordare de credite.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Vor fi selectate in vederea participarii la negocieri toate candidaturile conforme.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 12:00
Locul: Primaria comunei Sinpaul, sat Sinpaul strada PRINCIPALA nr.261, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire valabila.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform procedurii privind decontarea cheltuielilor prin Programul FEADR, sumele sunt rambursate dupa dovada ca cheltuielile aferente proiectului finantat au fost efectuate. Deoarece Comuna Sinpaul nu dispune de fonduri suficiente pentru derularea in bune conditii a investitiei este necesara achizitionarea unui credit de la o banca. In cazul unor oferte egale se va solicita reofertarea in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sinpaul
Adresa postala: str. Principala nr. 261, judetul Mures, Localitatea: Sinpaul, Cod postal: 547550, Romania, Tel. +40 265713512, Email: [email protected], Fax: +40 265713512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 06:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer