Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unui credit in valoare de 600.000 RON in vederea finantarii unei investitii derulata prin Programul Operational Regional


Anunt de participare numarul 137567/21.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Simonesti
Adresa postala: Simonesti Str. Morii nr.249, Localitatea: simonesti, Cod postal: 537310, Romania, Punct(e) de contact: Irina Ban Gagyi, Tel. +40 266221730, Email: [email protected], Fax: +40 266221730, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unui credit in valoare de 600.000 RON in vederea finantarii unei investitii derulata prin Programul Operational Regional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Simonesti, jud Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona un credit de 600, 000 lei pe o durata de 127 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se urmareste achizitionarea unui credit pentru asigurarea fondurilor necesare in vederea derularii si finantarii investitiei ?Extindere cu patru sali de clasa ? sat Ruganesti, comuna Simonesti si Spatiu multifunctional prin mansardare la Scoala Generala Marosi Gergely, sat Simonesti, comuna Simonesti, judetul Harghita?. Valoarea creditului care urmeaza a fi achizitionat este de 600.000 lei pe o durata de 127.
Valoarea estimata fara TVA: 635, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
127 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 10.000 RON, cu o valabilitate de minimum 60 zile de la data/termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cunatumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie, in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea cheltuileilor aferente contractarii creditului se va realiza din bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual sau in asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent.
In caz de neprezentare sau in cazul in care nu este valabila, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestuia are ca efect descalificarea candidatului.Cerinte obligatorii: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
2. Candidatii vor prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
3. Candidatii vor prezenta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
4. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).
In caz de neprezentare sau in cazul in care nu este valabila, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestuia are ca efect descalificarea ofertantului.Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
Fiecare candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Fiecare candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoane cu functie de decizie in derularea procedurii de atribuire in cadrul Autoritatii contractante:
- Peter Zoltan ? primar.
- Ban-Gagyi Irina ? secretar
- Adorjan Edit ? consilier, contabil
- Mircse Ferenc ? responsabil urbanism.
- Dr. Tanczos Ludovic, Andras Iuliu, Jeddy Tamas Sandor, Boros Zoltan, Inczeffi Lajos, Szentpali Imre, Papp Benczedi Gyula, Forgacs Ioan, Majos Gaspar, Benczedi Denes, Kuti Barna, Ilonka Zsolt, Marton KatalinDocumentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinte obligatorii:
1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.
2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei prin care ofertantul este autorizat ca banca in conditiile legii;
3. Certificatul de inmatriculare in Registrul Bancar in conformitate cu Norma 18 din 4 octombrie 2002 (Norma 18/2002) privind cerinta de inmatriculare in Registrul bancar;
In caz de neprezentare sau in cazul in care nu este valabila, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestuia are ca efect descalificarea ofertantului.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, echivalente cu documenele solicitate pentru persoanele juridic romane.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani va fi mai mare decat: 1.200.000 RON. Se vor prezenta documente doveditoare disponibile din care sa reiasa informatiile solicitate (in functie de informatiile si documentele disponibile ale candidatilor: Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara), declaratii pe proprie raspundere privind cifra de afaceri).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea insumata a contractelor de credit similare va fi mai mare decat: 630.000 RON. 1. Completarea si prezentarea formularului 12E - Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani;2. Pagini relevante din contractele similare din care sa reiasa fara echivoc informatiile soliciate prin Fisa de date a achizitiei in copie. Se va prezenta cel putin o recomandare pentru participarea la prezenta procedura de atribuire din partea beneficiarilor serviciilor similare;Se va prezenta minimum un contract de servicii similare de acordare de credite.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Vor fi selectati toti candidatii care au depus candidaturi conforme cu cerintele Documentatiei de atribuire.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2012 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2012 10:00
Locul: Locul Primaria Comuna Simonesti, Judetul Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire valabile
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Conform procedurii privind decontarea cheltuielilor prin Programul Operational Regional, sumele sunt rambursate dupa dovada ca cheltuielile aferente proiectului finantat au fost efectuate. Deoarece Comuna Simonesti nu dispune de fonduri suficiente pentru derularea in bune conditii a investitiei este necesara achizitionarea unui credit de la o banca. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Simonesti
Adresa postala: Simonesti Str. Morii nr.249, Localitatea: Simonesti, Cod postal: 537310, Romania, Tel. +40 266221824, Email: [email protected], Fax: +40 266221730
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2012 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer