Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unui microbuz pentru transport persoane cu capacitatea de 19+1 locuri


Anunt de participare numarul 19645/19.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIULGIURGIU
Adresa postala: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Punct(e) de contact: FLORINA NEGOITA, Tel.0246213588, Email: [email protected], Fax: 0246213747, Adresa internet (URL): www.primaria-giurgiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unui microbuz pentru transport persoane cu capacitatea de 19+1 locuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Giurgiu, sos. Bucuresti, nr. 49-51
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
microbuz cu capacitatea de 19+1 locuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114400-3 - Microbuze (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
microbuz cu capacitatea de 19+1 locuri
Valoarea estimata fara TVA: 58, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare la licitatie in valoare de 1890 lei, - garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-asigurare ASIBAN, - buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea, - declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181, din OUG 24/2006, - certificat fiscal de la Directia de Impozite si Taxe Locale, - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, - certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul registrului Comertului,
- statutul societatii, - adeverinta de la Inspectia Muncii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale, - declaratie privind cifra de afaceri globala, - declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani, - bilantul contabil pe anul precedent vizat si inregistrat de organele comeptente, - rapoartele anuale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- documente privind experienta similara, - declaratie privind dotarile, - informatii referitoare la personalul de specialitate, - certificat emise de organele abilitate care sa ateste conformitatea produselor, - autorizatie pentru livrarea produselor, - recomandari din partea altor beneficiari, - mostre, descrieri si/sau fotografii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: - achitarea documentatiei de atribuire in valoare de 30 lei la care se adauga TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 14:00
Locul: Primaria Municipiului Giurgiu, sos. Bucuresti, nr. 49-51, sala parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea nationala de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice,
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Giurgiu
Adresa postala: sos. Bucuresti, nr. 49-51, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Tel.0246/213.588, Email: [email protected], Fax: 0246/0246/213.747
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2007 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer