Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unui numar de 10 autobuze noi pentru transport urban


Anunt de participare numarul 134242/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei, nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 239692394, In atentia: Carmen Macovei, Email: [email protected], Fax: +40 239692394, Adresa internet (URL): www.primariabraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unui numar de 10 autobuze noi pentru transport urban
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare "Achizitionarea unui numar de 10 autobuze noi pentru transport urban".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala - 10 autobuze noi
Valoarea estimata fara TVA: 4, 130, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 82.612 lei ;reprezinta 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului, avand in vedere si prevederile art.278?1 din OUG nr.34/2006).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de120 zile de la data depunerii oferteiModalitatea de constituirea garantiei de participare: - virament bancar- instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original- in conformitate cu art.86 din HGR nr.925/2006.Serecomanda ca Scrisoarea de Banca sau OP emis vizat de banca safie emise de catre o banca din Romania.Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autorita?ii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7.910, 59 stabilita conform art. 278?1 alin. (1) pct.b), din OUG 34/2006 actualizata. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: - conform prevederilor art. 90 din HGR nr. 925/2006;
- retineri succesive cu respectarea prevederilor HGRnr.1045/2011;Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si seva prezentata in original autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorInformatii generale despre ofertant ? Anexa 11
Anexa 10-Situatia economica a personalului economicI Declaratii pe propria raspundereprivindneincadrarea in prevederile Art.180 din OUG nr.34/2006- Anexa 10CII. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 se solicita obligatoriu si pentru tertul sustinator, daca este cazul.
III. Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileArt.181 din OUG nr. 34/2006 -Anexa 10D* Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c1 ) si d)din OUG nr.34/2006 sesolicitata si pentrutertul sustinator, daca este cazul.Note:
1) Sepermite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
2) Sesolicita prezentarea ?certificat de participare cu oferta independenta?-Anexa 10A
3) Sesolicita prezentarea?Declaratia privind neincadrarea in prev.art.69?1 din OUGnr. 34/2006? ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator-Anexa 10B
4) Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, se vor nominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: AUREL GABRIEL SIMIONESCU ?PRIMAR;DOINITA CIOCAN-VICEPRIMAR;ANGHELESCU STOICA- DIRECTOR EXECUTIV DFPL; CARMEN MACOVEI-SEF SV.ACHIZITII PUBLICE
5) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
6) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datotrii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Sepermite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei - copie stampilata si semnata "conform cu originalul" de catreofertant.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul solicitat in original/copie legalizata.Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.- Anexa 62Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Anexa 58), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri:
Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in valoare cumulata de cel mult de 8.261.200 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Dovada indeplinirii a cel putin 1 contract de produsesimilare celor care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, executat in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2
Autorizatii specifice
Precizari privind subcontractantii
Precizari privind Asocierea
Precizari privind sustinerea acordata de terti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2012 12:00
Locul: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentantii UCVAP, dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in carese constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256?2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contecios
Adresa postala: Piata Independentei, nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel. +40 239/694994, Fax: +40 239/692394
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer