Licitatie Publica - Achizitionarea unui numar de 25 de calculatoare in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echipare Liceelor «Marton Aron» si «Segíto Maria» din Miercurea Ciuc?
Anunt de participare numarul 137989/03.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala: P-TA CETATII NR.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Punct(e) de contact: Dosa Eszter, Tel. +40 266315120, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 266371137, Adresa internet (URL): www.miercureaciuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unui numar de 25 de calculatoare in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echipare Liceelor «Marton Aron» si «Segíto Maria» din Miercurea Ciuc?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Liceelor «Marton Aron» si «Segíto Maria» din Miercurea Ciuc
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui numar de 25 de calculatoare in cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echipare Liceelor «Marton Aron» si «Segíto Maria» din Miercurea Ciuc?
Furnizorul va asigura colectarea si tratarea deseurilor electrice, electronice si electro-casnice.Se vor achizitiona un numar de 25 de calculatoare PC si monitoare LCD in scopul suplimentarii echipamentului didactic achizionat in cadrul proiectului , ,Dotarea liceelor Marton Aron si Segito Maria din Miercurea Ciuc cu echipamente didactice si echipamente IT, inclusiv instalare, montare si service pentru proiectul finantat din fonduri europene denumit , ,Reabilitarea, modernizarea si echiparea liceelor Marton Aron si Segito Maria din Miercurea Ciuc?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30141200-1 - Calculatoare de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
25 de buc de calculatoare PC si monitoare LCD
Valoarea estimata fara TVA: 45, 725RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul 800 lei valabilitate 120 zile se va raporta la data limita de depunere a ofertelor- modul de constituire - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire. Prin exceptie garantia de participare se poate constitui si prin: prezentarea a unui OP in numerar la casierie In cazul inaintarii unei contestatii in fata CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, se va retine 457, 25 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europoene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent anexa nr.65
Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie1. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare anexa nr.66
Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
b)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie
c) In cazul tertiului sustinator se va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiuena ?conforma cu originalul?- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalul
Pentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota:
a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.
b). Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
c) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota:
a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.
b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
c) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie
d) Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata de catre Autoritatea Contractanta, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese) ? anexa nr. 63Persoanele cu functii de decizie:
Primar - Raduly Ro;bert Kalman
Viceprimar - Szoke Domokos
Sef serviciu Do;sa EszterConsilier juridic - Eross Tünde
Consilier juridic - Salamon Lilla
Contabil - Balogh JuditConsilieri locali : Antal Attila
Chindea Traian
Füleki Zoltan-Ladislau
Fülop-Arpad Zoltan
Kirmajer Eniko
Lazar Anna
Magyari Zoltan
Mark Csucsi Ro;bert
Mathe Tünde
Orban Zsolt
Somay Peter
Soo;s Szabo; Klara
Szoke Domokos
Toke Ervin
Tepelus Marius
Veress David
Vitos Attila
Xantus AttilaNota:
In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Certificat constator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);
Nota: 1.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.
2.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.
3. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document1. certificate din care rezulta posibilitatea asigurarii colectarii si tratarea deseurilor electrice, electronice si electro-casnice
2. autorizari/parteneriate certificate oficiale de la/cu producatori consacrati in domeniul IT pentru efectuarea de activitati de service.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizat si inregistrat de organul competent 2. media cifrei de afaceri globala minim 80.000, 00 lei ? in domeniul de activitate aferent contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista produselor furnizate in ultimii 3 ani care vor contine valori, perioada si locul, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari; Se considera contract similar: - contract de furnizare de produse IT cu instalare/montare Lista va cuprinde doar lucrari similare: - cel putin un contract similar cu o valoare este de min. 35.000, 00 lei
recomandarea beneficiarului care va preciza modul de indeplinire a obligatiilor contractuale . Nu se accepta recomandari din care rezulta ca nu au fost receptionate sau au fost receptionate cu obiectiuni. - contractul sau extras din contract- procesul-verbal/procesele-verbale de receptie de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost livrate produse similare contractate pana la data depunerii ofertelor-document constatator eliberat de beneficiar care contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conform art.97^1 din HG nr.925/2006 si care sa ateste daca au fost inregistrate neconformitati.
informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere
informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant si care este specializat in domeniul IT pentru efectuarea activitatilor de service.
informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant si care este specializat in domeniul informaticii se cere studii de lunga durata-sa aiba o vechime de 3 ani.
Certificatul ISO 9001 :2008 sau echivalent emise de organisme stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, pentru service in domeniu IT Nota: 1.In caz de inexistenta ISO 9001:2008 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. 1. 2.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor 2. 3. 3. in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
autorizatie de mediu pentru activitati de colectare selectiva, tratare in vederea valorificarii sau eliminarii adecvate a deseurilor de echipamente electrice si electronice emisa de Agentia Pentru Protectia Mediului pentru produsele aferente categoriilor din anexa 1A la HG nr. 1037/2010 emis de Guvernul Romaniei, sau contract cu firma specializata in acest domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2012 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2012 09:30
Locul: Sediul Primariei Municipiului Miercurea-Ciuc, P-ta Cetatii nr. 1, Camera 102
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orce presoana care are inputernicire sau este reprezentatul legal al ofertantului are dreptul sa asiste la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
CV ? ul trebuie sa contina informatii referitoare la urmatoarele: a) data participarii acestuia la indeplinirea obligatiilor asumate prin acel contract la care face apel si care demonstreaza indeplinirea criteriului. b) numele Angajatorului si Beneficiarului referitor la Autorizatia de mediu: Nota: 1. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor 2. in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila. c) functiile detinute, precum si perioadele aferente indicate d) dovada ca persoanele responsabile cu indeplinirea contractului au lucrat in cadrul proiectului nominalizat.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctajele egale, departajarea se va face prin pret; daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajari ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, Cand priveste continutul documentatiei, publicata in SEAP , data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Miercurea-Ciuc
Adresa postala: Miercurea ?Ciuc, P-ta Cetatii nr. 1, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 266371137, Adresa internet (URL): http: //www.miercureaciuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2012 11:51