Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE TIP ENTERPRISE RESOURCE PLANNING


Anunt de participare numarul 52833/21.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE IN INFORMATICA - ICI
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, nr. 8-10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011455, Romania, Punct(e) de contact: VASILE IACOB, Tel.3160736, Email: [email protected], Fax: 2241121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE
Activitate (activitati)
Altele: INFORMATICA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE TIP ENTERPRISE RESOURCE PLANNING
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE IN INFORMATICA - ICI, B-dul Maresal Averescu, nr. 8-10, sector 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE TIP ENTERPRISE RESOURCE PLANNING
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30250000-6 - Sisteme informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE TIP ENTERPRISE RESOURCE PLANNING
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 10000EUROGARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA SE FACE DIN FONDURI PROPRII ICI BUCURESTIPLATA SE FACE CU ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZAREA FORMEI DE ASOCIERE TREBUIE FACUTA INAINTE DE INCHEIEREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG 34/2006 -OPERATORII ECONOMICI VOR FACE DOVADA INDEPLINIRII OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR DE ASIGURARI SOCIALE CATRE BUGETELE COMPONENTE ALE BUGETULUI GENERAL CONSOLIDAT IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGALE IN VIGOARE IN ROMANIA SAU IN TARA IN CARE ESTE STABILIT
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI ORIGINAL EMIS CU CEL MULT 30 ZILE INAINTE DE DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEICODUL UNIC DE INREGISTRARE FISCALA, COPIE LEGALIZATA
ACTUL CONSTITUTIV, COPIE LEGALIZATA
CAZIER JUDICIAR /CERTIFICAT ECHIVALENTPERSOANE JURIDICE /FIZICE STRAINE: DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE / ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL. DOCUMENTELE VOR FI PREZENTATE IN TRADUCERE LEGALIZATA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANIDECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANIBILANTUL CONTABIL LA SFIRSITUL ANULUI 2007
ULTIMA BALANTA ANALITICA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI MEDIE ANUALA PE ULTIMII 3 ANI TREBUIE SA FIE DE 3 ORI MAI MARE DECIT VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI CE URMEAZA A FI ATRIBUIT ADICA 1.500.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI IN ULTIMII 3ANICEL PUTIN TREI RECOMANDARI PRIVIND IMPLEMENTAREA LA BENEFICIAR A PRODUSULUI OFERTAT; DOCUMENTE EMISE DE ORGANISME ACREDITATE, CARE CONFIRMA CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII LA OFERTANT (ISO 9001 SI ISO 14001) - IN TERMEN DE VALABILITATE, NU SE ADMIT SOCIETATI IN CURS DE CERTIFICARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA SE OBTINE DE LA ICI SAU PRIN POSTA DUPA EFECTUAREA PLATII LACASERIE SAU IN CONT RO22BRDE445SV12240144450 BRD TRIUMF
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2008 14:00
Locul: SEDIUL ICI BUCURESTI, SITUAT IN B-DUL MARESAL AVERESCU NR.8-10, SECTOR 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 3104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM ART. 272 ALIN.2 SI ART. 280 ALIN.5 DIN OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL ICI BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL MARESAL AVERESCU NR.8-10, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011455, Romania, Tel.3165262, Email: [email protected], Fax: 2241121
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2008 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer