Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea unui software pentru evaluarea competentelor angajatilor din sectorul mentenanta mijloace motorizate de transport terestre (masini, autobuze, camioane, trenuri).


Anunt de participare numarul 77362/15.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FUNDATIA POLITICI OCUPATIONALE IN TRANSPORT - FUNDATIA POT
Adresa postala: Str. Bacau nr. 2-6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 052304, Romania, Punct(e) de contact: OANA-ANDREEA VICOLEANU, Tel.0752060960, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Fundatia Politici Ocupationale in Transport - Fundatia POT
Adresa postala: Str. Sapte Drumuri nr. 8 -10, sector 3 (la sediul SC GNFA Training SRL), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031647, Romania, Punct(e) de contact: Oana VICOLEANU, Tel.0752060960, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Fundatia Politici Ocupationale in Transport - Fundatia POT
Adresa postala: Str. Sapte Drumuri nr. 8 -10, sector 3 (la sediul SC GNFA Training SRL), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031647, Romania, Punct(e) de contact: Oana VICOLEANU
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Fundatia Politici Ocupationale in Transport - Fundatia POT
Adresa postala: Str. Sapte Drumuri nr. 8 -10, sector 3 (la sediul SC GNFA Training SRL), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031647, Romania, Punct(e) de contact: Oana VICOLEANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: ONG - formare profesionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea unui software pentru evaluarea competentelor angajatilor din sectorul mentenanta mijloace motorizate de transport terestre (masini, autobuze, camioane, trenuri).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Sapte Drumuri nr. 8 -10, sector 3 (la sediul SC GNFA Training SRL)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Software pentru evaluarea competentelor angajatilor din sectorul mentenanta mijloace motorizate de transport terestre (masini, autobuze, camioane, trenuri). In cadrul unui studiu realizat din fonduri europene, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, se are in vedere evaluarea competentelor a aproximativ 2.000 de persoane angajate in sectorul mentenanta mijloace de transport motorizate terestre (masini, autobuze, camioane, trenuri). Pentru a realiza aceasta evaluare, dorim sa utilizam un software de evaluare on-line, care, in functie de rezultatele obtinute sa propuna, daca va fi necesar, un plan de formare. Evaluarea se va face pe teren, la locul de munca. Testul de evaluare trebuie sa cuprinda trei etape: cea de pozitionare, cea de analiza, si cea de raportare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 243, 697RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Suma depusa pentru garantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul "FORMA" finantat din Fondul Social European - POSDRU 2007 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere nelegalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica.Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie:
a) Certificat constatator obiect de activitate (cod CAEN)- eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (original sau copie legalizata), Autorizatie de functionare/ altele echivalente, in termen de valabilitate la data depunerii plicurilor, in original sau copie legalizata;
b) Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
c) Cazierul judiciar al societatiiPersoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri in ultimii trei ani de cel putin 500.000 euro (sau echivalent)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea unei liste a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2009 18:00
Locul: Str. Sapte Drumuri nr. 8 -10, sector 3, Bucuresti (la sediul GNFA Training SRL), cod postal 031647
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciri scrise din partea reprezentantilor autorizatI pentru persoanele care vor asista la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FINANTAT IN CADRUL PROGRAMULUI OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE 2007-2013: FORMA-STUDIU NATIONAL PROSPECTIV AL RELATIEI CALIFICARI - COMPETENTE PENTRU ANGAJATII DIN SECTORUL MENTENANTEI MIJLOACELOR TERESTRE MOTORIZATE DE TRANSPORT DE BUNURI SI PERSOANE, PENTRU O FORMARE PROFESIONALA ADAPTATA PIETEI - 2009 2010
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic
Adresa postala: Str. Sapte Drumuri nr. 8 -10, sector 3, Bucuresti (la sediul GNFA Training SRL), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031647, Romania, Tel.0726.26.42.82
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2009 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer