Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionare/montare pavaje pentru extindere trotuare in Orasul Sebis, judetul Arad


Anunt de participare numarul 145535/06.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sebis (Primaria)
Adresa postala: P-ta Tineretului nr.1, Localitatea: Sebis, Cod postal: 315700, Romania, Punct(e) de contact: Comp. achizitii publice, Tel. +4 0257311008, In atentia: Ing. Monica Bociu, Email: [email protected], Fax: +4 0257306065, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare/montare pavaje pentru extindere trotuare in Orasul Sebis, judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Raza Orasului Sebis, judetul Arad/locatiile precizate de achizitor
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In baza contractului ce se doreste a fi atribuit se va asigura furnizarea, transportul si montarea pavelelor pe alei, trotuare, curti interioare, peroane, piste de biciclete, parti carosabile ale drumurilor, locurile de parcare si stationare a autovehiculelor pentru trafic usor si mediu din Orasul Sebis (enumerarea este enuntiativa nu limitativa), in cantitatile comandate de catre achizitor conform conditiilor si specificatiilor din devizul tehnic (aferent 1 m2 de suprafata de pavat), anexa la prezenta procedura.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113120-2 - Dale de pavare (Rev.2)
45233222-1-Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul care urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune achizitionarea/montarea pavelelor pe alei, trotuare, curti interioare, peroane, piste de biciclete, parti carosabile ale drumurilor, locurilor de parcare si stationare a autovehiculelor pentru trafic usor si mediu in Orasul Sebis, judetul Arad (enumerarea este enuntiativa nu limitativa), conform conditiilor si specificatiilor din devizul tehnic (aferent 1 m2 de suprafata de pavat).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 714, 835.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
34.296, 70 lei; daca se constituie in alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta publicata de BNR avand ca data de referinta data publicarii anuntului de participare; se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare/ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii de catre institutia emitenta.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorContul in care se va depune garantia de participare: RO30TREZ02821360250XXXXX - Trezoreria Sebis.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, daca garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada una dintre modalitatile de executare precizate in textul de lege mentionat.Nota: Instrumentul de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 278indice 1, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de participare cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006, suma de 5.494, 83 lei. 10% din valoarea contractului fara TVA; se va constitui in maxim 3 zile lucratoare, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea art. 90(3) din H.G. 925/2006 si prev. H.G. 1045/2011.Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in cf. cu contractul garantat sau neconditionat la prima cerere a achizitorului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va restitui de catre AC, conform art. 92(1) din H.G. 925/2006, actualizata in cel mult 14 zile de la data intocmirii PV final de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, dc AC nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local - Buget multianual, sume, fara TVA: 2013 ? 300.000 lei; 2014 - 471.611, 7 lei; 2015 - 471.611, 7 lei; 2016 - 471.611, 7 lei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Cerinta:
Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata..In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Ing. Bociu Monica ? Presedinte al Comisiei de evaluare
2. Ec. Ulica Adrian ? Membru al Comisiei de evaluare
3. Ing. Ghimboasa Octavian ? Membru al Comisiei de evaluare
4. Ref. Dance Lazar ? Membru supleant al Comisiei de evaluare
5. Sef Comp. Financiar Miculescu Pavel ? Membru supleant al Comisiei de evaluare
6. Primarul Orasului Sebis Feies Gheorghe Petru
7. Consilieri locali: Demetrescu Radu (Viceprimarul Orasului Sebis), Batrana Adriana Viorica, Barna Gheorghe, Carpine Aurel, Gavrila Cornel, Ilca Gheorghe, Schiop Iustin, Sirb Cristian, Strava Daniel, Sodinca Petru, Toma Teodor, Tolea Gheorghe Adrian, Titiriga Ion, Vanciu Pavel, Zbircea Isai Doru.
Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularele nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata; nr. 6.1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata si nr. 6.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? in original.
In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.
2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.
In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.
3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.
In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.
Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2). Cerinta:
Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 2 (cf. Ordin nr. 314/2010).
3). Cerinta:
Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Mod de dovedire:
Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 6, 6.1. si 6.2., in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.
4). Cerinta:
Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).
Mod de dovedire:
Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 6, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1). Cerinta:
Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va cuprinde inclusiv o activitate autorizata relevanta in raport cu obiectul procedurii ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.
Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.
Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
2). Cerinta: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii sau echivalentul acestora raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.
Mod de dovedire:
Se vor atasa copii dupa original si traducerea certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Cerinta:
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 3.400.000 lei.
Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente
2). Cerinta: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara asa cum este prevazuta la art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1). Mod de dovedire- Formularul nr. 7 ? in original.Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.2). Mod de dovedire: - Formularul nr. 14 - in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Cerinta:
Ofertantii participanti la procedura vor prezenta documente/certificate/contracte, in copie care sa releve faptul ca in ultimii 3 ani au mai furnizat produse similare cu o valoare cumulata de cel putin 1.700.000lei, fara TVA (valoare rezultata din maxim 2 contracte).
2). Cerinta: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.
Mentiune: daca oferta este depusa de o asociatie indeplinirea criteriilor de calificare va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit contractului de asociere.
Asociatii vor trebui sa depuna imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului
Daca acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1). Mod de dovedire: - Formularul nr. 8 ? in original.2). Mod de dovedire: - Formularul nr. 15 si anexele la acesta, in original3). Mod de dovedire: - Formularul nr. 19 ? in original.- Formularul nr. 20 - in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3263/09.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2013 12:00
Locul: Primaria Orasului Sebis, P-ta Tineretului nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare; reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; expertii externi cooptati - daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Contractul urmeaza a se derula de la data semnarii acestuia si pana la finele anului 2016 (cu raportare la bugetul multianual aprobat si sub rezerva incadrarii in valorile prevazute).3. Dc. se depun doua sau mai multe of. cu pret egal si totodata cel mai mic pret din totalul of. depuse, departajarea of. (cu pret egal) se va face prin dep. de catre of. aflati in aceasta situatie a unor noi prop. finan. in plic inchis.4. Of. care se incadreaza categ. IMM (facand dovada prin prez. doc. prev. de Legea 346/2004), beneficiaza de o reducere de 50% la constit. garantiei de particip. si de bn. exec. si la indepl. cerintei ref. la cifra de afac. (Form. nr. 15).5. Pt. demonstr. indepl. criteriilor de calific. si selectie, of. are dr. (art. 11 din H.G. 925/2006) sa prez. initial doar o decl. pe proprie rasp. (cf. Form. nr. 5 si Anexa la Form. 5), semnata de reprez. sau legal, prin care conf. ca indepl. cerintele de calific. astfel cum sunt solicit. in DA. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratie atrage excluderea de la procedura. In cazul omiterii ment. in cadrul anexei a anumitor doc. si care nu au fost prez. in cadrul ofertei, AC are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia.6. Potrivit prezentei proceduri furnizorul va livra achizitorului, raportat la comanda formulata de catre aceasta, si in limita sumei stabilita prin contract, cantitatile de pavele necesare pentru repararea aleilor, trotuarelor, curtilor interioare, peroanelor, pistelor de biciclete, partilor carosabile ale drumurilor, locurilor de parcare si stationare a autovehiculelor pentru trafic usor si mediu in Orasul Sebis.7. Furnizorul va avea obligatia de a asigura in pretul ofertat transportul pavelelor comandate de catre achizitor acesta (in conditii Franco-beneficiar) cat si lucrarile conexe de montare a acestora, la locatiile stabilite de catre achizitor.Fiecare comanda a achizitorului va trebui sa fie onorata in termen de max. 5 zile de la aceasta, ulterior acestei date urmand a curge termenul efectiv pentru executia lucrarilor de montare a pavelelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata intr-un drept/interes legitim printr-un act al AC, prin incalcarea dispozitiilor legale in materia achizitiilor publice poate sesiza CNSC cf. art. 256 indice 2 din O.U.G. 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice al Primariei Orasului Sebis
Adresa postala: Primaria Orasului Sebis, localitatea Sebis, Piata Tineretului, nr. 1, Punct/e de contact: Ing. Monica Bociu, Localitatea: Sebis, Cod postal: 315700, Romania, Tel. +4 0257311008, Email: [email protected], Fax: +4 0257306065, Adresa internet (URL): www.primariasebis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2013 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer