Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionat si montat ascensoare de persoane : imobil Piata Romana -corp C si camine C3+C1 B


Anunt de participare numarul 3617/27.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Academia de Studii Economic, Serviciul Tehnic Patrimoniu
Adresa postala: imobil Cihoschi, str. Cihoschi nr. 5, et. 3, camera 5315., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00int300, Fax: 319.20.21
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Academia de Studii Economic, Serviciul Tehnic Patrimoniu
Adresa postala: imobil Cihoschi, str. Cihoschi nr. 5, et. 3, camera 5315., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00int300, Fax: 319.20.21
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Administrativa a ASE,
Adresa postala: cladirea din strada Cihoschi nr. 5, sala 5404, etaj 4, imobil Cihoschinr.5, sect 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00int300, Fax: 319.20.21
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionatsi montat ascensoare depersoane : imobil Piata Romana -corp C si camine C3+C1 B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Imobil Piata Romana nr.6, sector 1, -corp C, Str.Chibzuintei nr.2, sector. 6, corp C3 si C1.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionatsi montat ascensoare depersoane imobil Piata Romana -corp C si camine C3+C1 Belvedere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3
Valoarea estimata fara TVA: 422, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare Scrisoare de garantie bancara in valoare de 4.220 RON.Garantie de buna executie Scrisoare de garantie bancara reprezentand 5 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere autentificat inainte de semnarea contractului cu autoritatea contractanta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din OUG 34/2006. Certificat constatator
Certificat unic de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Informatii privind cifra de afaceri
Solvabilitatea patrimoniala
Lichiditatea generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabil: anul de referinta 2006(31.12.2006)cu dovada depuneriicifra de afaceri min. 1.500.000 RONsolvabilitatea patrimoniala30% la 30.12.2006lichiditatea generala 100% la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Declaratie privind echipamente tehnice, utilaje, instalatii(formularul 12H)
Standarde de asigurare a calitatii
Standarde de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Listele principalelor lucrari efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioada de executie, beneficiari(formularul 12F);se vor prezenta copii dupa un contract insotit de procesul verbal de receptie si o recomandare din partea beneficiarului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 13:30
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita cu numerar la casieriaASE de la parterul imobilului ASE, str.Caderea Bastiliei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2007 11:00
Locul: Sala 5404, etaj 4, imobil Cihoschinr.5, sect 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 INT153, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2007 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer