Licitatie Publica - Achizitionat mobilier de laborator,aparatura birotica, Achizitionat mobilier de laborator,aparatura birotica
Anunt de intentie numarul 1279/29.01.2007
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DOLJ
Adresa postala: strada f.popova, nr.30, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: GEORGE VALENTIN IOVAN, Tel.0728286337, Email: [email protected], Fax: 0251427545, Adresa internet (URL): www.ansv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitionat mobilier de laborator, aparatura birotica
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : craiova, str.f.popova, nr.30
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 840, 336RON
mobilier necesar inlocuirii celui existent inadecvat conditiilor impuse de C.E.in vederea acreditarii
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
36121000-5 - Mobilier de birou (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.02.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
.................
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitionat mobilier de laborator, aparatura birotica
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : craiova, str.f.popova, nr.30
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 840, 336RON
mobilier necesar inlocuirii celui existent inadecvat conditiilor impuse de C.E.in vederea acreditarii
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
36121000-5 - Mobilier de birou (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.02.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
.................
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
...................
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.apm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2007 16:40