Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITOIONARE SI MONTARE COVOR SINTETIC TEREN SPORT


Anunt de intentie numarul 25485/15.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ZATRENI (PRIMARIA COMUNEI ZATRENI JUD. VALCEA)
Adresa postala: COMUNA ZATRENI, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Zatreni, Cod postal: 247755, Romania, Punct(e) de contact: LITOIU CONSTANTIN, Tel. +40 0250867303, Email: [email protected], Fax: +40 0250867423, Adresa internet (URL): www.zatreni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITOIONARE SI MONTARE COVOR SINTETIC TEREN SPORT
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: COMUNA ZATRENI, JUDETUL VALCEA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
SAPA DE EGALIZARE, MONTAT COVOR SINTETIC, MARCAJE TEREN, PORTI HAMBAL, FILEU TEREN TENIS SI VOLEI, PLASE DE PROTECTIE
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 000 si 15, 000EUR
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45432130-4 - Lucrari de imbracare a podelelor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.05.2012
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 25.05.2012
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 05.06.2012
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarea nu a fost prinsa in proiectul de baza Modernizare si Amenajare Baza Sportiva
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE FACE DIN BUGETUL LOCAL DIN SUME DE COFINANTARE, IAR RESTUL LUCRARILOR DUPA ALOCAREA FONDURILOR DE LA MINISTERUL DE RESORT CONFORM CONTRACTULUI
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer