Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITONARE DE PIESE SI MATERIALE CONSUMABILE LA UTILAJE STIHL DE COSIT GAZON SI TUNS GARD VIU


Anunt de participare numarul 48339/31.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA PAVAL, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII PUBLICE LOCALE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITONARE DE PIESE SI MATERIALE CONSUMABILE LA UTILAJE STIHL DE COSIT GAZON SI TUNS GARD VIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZITUL PRIMARIEI DIN STR. MARASESTI NR, 106
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 34, 195 si 122, 067RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITONARE DE PIESE SI MATERIALE CONSUMABILE LA UTILAJE STIHL DE COSIT GAZON SI TUNS GARD VIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29500000-4 - Utilaje cu utilizare speciala si piese ale acestora (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITONARE DE PIESE SI MATERIALE CONSUMABILE LA UTILAJE STIHL DE COSIT GAZON SI TUNS GARD VIU-CONFORM CAIETULUI DE SARCINI. SE VOR INTOCMI OFERTE PENTRU TOATE PRODUSELE MENTIONATE IN CAIETUL DE SARCINI , IN CONFORMITATE CU ACESTA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 34, 195 si 122, 067RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI , GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 400 LEI RON IN CONT: RO76TREZ0625006XXX000084.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL - CU OP DIN CONTUL ACHIZITORULUI IN CONTUL OFERTANTULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.formular 12A2.formular 12B
3.Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat ( ANAF), valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale valabile la data deschiderii ofertelor in copievizata cu stampila societatii;5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini in copie vizata cu stampila societatii.
6.Certificat deinregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului in copie vizata cu stampila societatii.
7. Formular 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8.Informatii generale conformformular anexat.
-Declaratia pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani.
9.Bilantul contabil: 31.12.2006, in copie vizata de DGFP(>0)
10.Bilantul contabil: 30 .06.2007.
Bilanturile contabile vor fi vizate si inregistrate de organele competente.
IMPORTANT: Este considerat neeligibil ofertantul care depune bilantul contabil la 31.12.2006 cu valori mai mici decat 0.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 11. Formular 12D - Listaprincipalelor furnizari de produsesimilare cu cerintele caietului de sarcini, in ultimii 3 ani12. Formular 12 H Declaratie care contineinformatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
13. Se vor prezenta certificatele de calitate ale produselor cerute in caietul de sarcini sau declaratii de conformitate
14. Documente emise de organisme acreditate care atesta certificarea sistemului calitatii.
IMPORTANT: Se vor depuneprobe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in livrari de produse similare cu obiectul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
VALOAREA OFERTEI
70%
Descriere:
2.
TERMEN DE LIVRARE
20%
Descriere:
3.
TERMENUL DE GARANTIE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2008 13:00
Locul: SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI ONESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI PERSOANE DELEGATE DIN PARTEA OFERTANTILOR , CU IMPUTERNICIRI SCRISE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE VA FI PUBLICATA IN CADRUL ANUNTULUI DE PARTICIPARE PE SITE-UL www.e-licitatie.ro .RUGAM OPERATORII ECONOMICI SA URMAREASCA ANUNTUL DE PARTICIPARE PE TOATA PERIOADA DE DERULARE A PROCEDURII , PENTRU EVENTUALE CLARIFICARI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR, CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2008 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer