Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitonare medicamente si materiale sanitare.


Anunt de participare numarul 15976/28.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Adresa postala: Piata Revolutiei nr 1, jud Arges, et.3, cam.117, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Punct(e) de contact: ioan preoteasa, Tel.0248/222578, Email: [email protected], Fax: 0248/222578, Adresa internet (URL): Pitesti, Piata Revolutiei, nr.1, et.3, cam.117, jud.Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitonare medicamente si materiale sanitare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C.Arges, (Anexa 2 la Caietul de sarcini)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de medicamente(pentru tratamentul ambulatoriu) si materiale sanitare pentru beneficiarii unitatilor de asistenta sociala si protectia coplului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
25122310-8-Articole de igiena (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini(Anexa1 la Caietul de sarcini)
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 256, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.07.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura este de 2500 lei.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat din fonduri bugetare, iar plata se va face cu ordin de plata, prin Trezorerie, in termen de maximum 30 de zile de la receptionarea produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual sau in asociere legalizata.Legalizarea asocierii va deveni obligatorie numai in cazul in care oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181; Cazier fiscal(original); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original); Pentru PJ/PF straine documente care sa ateste apartenenta profesionala, conform legislatiei tarii de origine a rezidentului(copie, la care se anexeaza traducerea in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat de DGFP (COPIE);formularul Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta 3 contracte (copie)de furnizare medicamente, incheiate in ultimii 3 ani; Avizul Ministerului Sanatatii care da dreptul la depozitarea si comercializarea medicamentelor; Certificate de implementare a sistemului de management al calitatiisi al mediului; Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate; Informatii privind asigurarea cu echipamente de specialitate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la casieria CJ Arges, Pitesti, Piata Revolutiei, nr.1, et.2.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2007 12:00
Locul: La sediul autoritatii cotractante: Pitesti, Piata Revolutiei nr.1, et.3, cam.117.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Email: [email protected], Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC in termen de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.A.S.P.C.Arges, Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr.1, et. III, cam. 148, jud.Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248217800, int.292, Email: [email protected], Fax: 0248222578
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer