Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitonarea a 2 sisteme robot-vedere artificiala


Anunt de participare numarul 10286/18.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Centrul de Cercetare si Instruire in Robotica, Informatica Industriala si Ingineria Materialelor CIMR
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 313, Universitatea Politehnica Bucuresti, Facultatea de Automatica si Calculatoare, sala ED 111, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Punct(e) de contact: Theodor Borangiu, Tel.0214029314, Email: [email protected], Fax: 0213170912
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie, persoana juridica fara scop patrimonial
Activitate (activitati)
Altele: cercetare stiintifica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitonarea a 2 sisteme robot-vedere artificiala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Asociatia Centrului de Cercetare CIMR, UPB, Fac. de Automatica si Calc, Sala ED 111, Spl. Independentei, nr. 313, Sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea a doua sisteme robot-vedere artificiala:
1. Un sistem robot-vedere artificiala cu brat manipulator de tip SCARA;
2. Un sistem robot-vedere artificiala cu brat manipulator de tip articulat vertical.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29567300-4 - Roboti industriali (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 sisteme robot
Valoarea estimata fara TVA: 216, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului, cuantumul este de 3% din val. contractului (Formularul 18) - prevazut in Documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din contractul CEEX 146/2006, plata se va efectua pe baza de factura fiscala si ordin de plata in conturi bancare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea conform art.44/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca personalitatea juridica prin Certificat constatator si Certificat de inregistrare eliberat de oficiul Registrului Comertului, declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in art. 181 - prevazute in Documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa ofere informatii generale (formular) si bilantul financiar contabil la 31.12.2006, informatii despre experiente similare, atestarea calitatii prin standard ISO 9001 sau echivalent - prevazute in Documentatia de atribuire si caietul de sarcini.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul trebuie sa completeze un formular (Formularul 12D) - prevazut in Documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2007 12:30
Locul: Asociatia Centrului CIMR, UPB, Fac Automatica si Calc, Spl Independentei, nr 313, ED 111, Sec 6, Buc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici prin reprezentanti legali sau persoane imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract CEEX 146/20.07.2006.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Spl. Stravopoleos, nr. 8, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia Centrul de Cercetare si Instruire in Robotica, Informatica Industriala si Ingineria Materialelor (CIMR)
Adresa postala: Spl. Independentei, nr. 313, Sector 6, UPB, Fac. de Automatica si Calculatoare, Sala ED 111., Localitatea: Bucurestiq, Cod postal: 060032, Romania, Tel.021/4029314, Email: [email protected], Fax: 021/3170912
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2007 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer