Licitatie Publica - achiztie hrana extrudata pentru pastrav
Anunt de participare numarul 141215/20.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
directia silvica valcea
Adresa postala: str.carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: vaduva vasile, Fax: +40 250739266
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
directia silvica valcea
Adresa postala: str.carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: vaduva vasile, Fax: +40 250739266
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
directia silvica valcea
Adresa postala: str.carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: vaduva vasile, Fax: +40 250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achiztie hrana extrudata pentru pastrav
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: pastravaria bradisor
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 132, 275 si 750, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente vo fi incheiate trimestrial , cel mai mare contract subsecvent va cuprinde minim 20.350 kg si cantit.maxima 40.000kg , iar valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 260000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie hrana granulata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achzitie a minim 20.350 kg si maxim 115.383 kg hrana granulata
Valoarea estimata fara TVA: intre 132, 275 si 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 15.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere aofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - garantia de participare se poate constitui prin orice forma prevazute de lege garantia de buna executie este de 2% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se va constitui conform art.90 alin.1-3 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completare si prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea?de neincadrare in art.180 din OUG 34/2006 aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori
2. Completare si prezentare ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006?, aceasta trebuie completata de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori
3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie lizibila sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere aofertelor.
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata oligatiilor la bugetul general consolidat al statului in original , copie lizibila sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere aofertelor.Pentru persoane juridice straine :
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
5.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa prezinte declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006-se va completa formularul "declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006 .Persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Valcea: Mihailescu Gheorghe, ,Oprescu Ion, Jinaru Adam, Gogonetu Constantin, Frunzescu Raluca, Grigorita Gheorghe, Simoiu Cristian.
6. Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati au obligatia sa completeze formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare cu oferta independenta Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a efectua respectivele lucrari prevazute in documentatia de atribuire : i)se va atasa certificatul constatator eliberat de Oficiul registrului Comertului , emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelordin care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comert sau productie de hrana si faptul ca sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privindprocedura insolventei, societatea se afla in incapacitate de plata.ii) pentru persoanele fizice romane
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea formularului ?Cifra medie de afaceri globala?. Pentru a indeplini aceasta cerinta ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de doua ori valoarea celui mai mare contract subsecvent adica 520000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare formular ?Lista principalelor livraride produse in ultimii trei ani?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinitcontracte de furnizare a caror valoare cumulata este egala sau mai mare de 260.000 lei pentru produse similare(trebuie sa prezinte copie de pe partile relevante din contractele de furnizare). Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (procese verbale de receptie, ) emise sau contrasemnate de catre beneficiari.
prezentare a cel putin doua recomandari din partea altor beneficiari
se va prezenta certificat eliberat de o institutie autorizata RENAR sau similar , din care sa rezulte compozitia , structura si valoarea energetica a produselor ce urmeaza a fi livrate
se va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent, valabil la datalimita de depunere a ofertelor, in original , copie lizibila sau copie legalizatase va prezenta certificat HCCP sau echivalent, valabil la datalimita de depunere a ofertelor, in original , copie lizibila sau copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2013 12:00
Locul: la sediul Directiei Silvice Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai firmelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
fonduri propriiin cazul in care doua oferte clasate pe primul loc au preturi egale se cere reofertarea in plic inchis si se va lua oferta cu pretul cel mai mic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf.art.256(2 prim) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al D.S.valcea
Adresa postala: str.carol i , nr.37, Localitatea: rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, Fax: +40 250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2012 12:20