Licitatie Publica - Achiztie servicii de service echipamente (consola CRESTRON si Retroproiector)
Valoarea Contractului:
14.785 RON
Castigatorul Licitatiei: AVITECH CO S.R.L.
14.785 RON
Castigatorul Licitatiei: AVITECH CO S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 136908/07.09.2012
Informatii anunt de participare asociat 128398
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 0214301925, In atentia: Daniel POPA, Email: [email protected], Fax: +40 0213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achiztie servicii de service echipamente (consola CRESTRON si Retroproiector)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare
Ministerul Administratiei si Internelor Bucuresti, Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Romania,
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de service echipamente pentru Sistemul informatic integrat al Centrului Opera?ional de Comanda al M.A.I.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
14, 785RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 3806854 Denumirea: Servicii de service echipamente pentru Sistemul informatic integrat al C.O.C.-M.A.I.
V.1) Data atribuirii contractului 25.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
AVITECH CO S.R.L.
Adresa postala: Sos. Pipera-Tunari nr. 1/II, com. Voluntari, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 212006464, Email: [email protected], Fax: +40 212006465
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 15564.51 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 14785.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 2
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, prezinta acelasi pret, Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut./2. Autoritatea contractanta a selectat pentru atribuirea contractului procedura de Licitatie deschisa, in conformitate cuprevederilor art. 20 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat valoarea estimata a achizitiilor, fara TVA, cuprinse in Programul anual al achizitiilor publice/2012, pentru servicii similare, incadrate pe acelasi cod CPV (50000000-5 Servicii de reparare si intretinere), depaseste pragurile valorice prevazute la art. 19 ?i art. 124 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf.art.256^2 din OUG34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 0213037080, Email: [email protected], Fax: +40 0213112052
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2012 12:50