Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achzitia de produse pentru dotarea bibliotecii


Anunt de participare numarul 34885/04.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIBLIOTECA JUDETEANA I.A. BASSARABESCU GIURGIU
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare nr.14, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080388, Romania, Punct(e) de contact: TUDORA TALPEANU, Tel.0246212346, In atentia: TUDORA TALPEANU, Email: [email protected], Fax: 0246212346
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
biblioteca
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achzitia de produse pentru dotarea bibliotecii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Biblioteca Judeteana Giurgiu, loc. Giurgiu, sos Bucuresti, nr.53
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare produse: lot 1 - rafturi metalice; lot 2 - canapea si fotolii, scaune, mese, birouri, vitrine pt.carti, cuiere si corpuri biblioteca, dulapuri si fisiere, jaluzele verticale, suport de perete pt.televizor; lot 3 - instalatie climatizare, aspirator profesional, covoare, mochete, televizoare, aparat foto, camera video, aparate radio, monitoare plate; lot 4 - centrala telefonica cu 11 posturi interioare, sistem antiefractie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28528950-3 - Rafturi metalice (Rev.1)
17231310-6-Dale de mocheta (Rev.1)
32200000-5-Aparate de emisie pentru radiotelefonie, radiotelegrafie, radiodifuziune si televiziune (Rev.1)
36121251-9-Dulapuri de arhivare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 - rafturi metalice = 110 buc; lot 2 - canapea si fotolii = 1+2buc,
scaune = 130buc, mese = 24buc, birouri = 24buc, vitrine pt.carti = 6buc, cuiere si corpuri biblioteca = 13+4buc, dulapuri si fisiere = 16 + 3buc, jaluzele verticale = 8buc, suport de perete pt.televizor = 3buc; lot 3 - instalatie climatizare = 22buc, aspirator profesional = 6buc, covoare = 11buc, mochete = 200 mp, televizoare= 3buc, aparat foto = 1buc, camera video = 1buc, aparate radio =14buc, monitoare plate = 8buc; lot 4 - centrala telefonica cu 11 posturi interioare = 1+11, sistem antiefractie= 1buc.
Valoarea estimata fara TVA: 298, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
35 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare: lot 1 - 1.000 lei; lot 2 - 800 lei; lot 3 - 900 lei; lot 4 - 80 lei; garantia de buna executie - 5 % din valoarea contractelor fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Bibliotecii Judetene" I.A. BASSARABESCU" Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu obligatia de legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea - art.180 sau cazier judiciar; 2.declaratie privind neincadrarea in sit.prevazute la art.181; 3.certificat de atestare fiscala - D.G.F.P. la data de 31.07.2007; 4.certificat taxe si impozite locale - 31.08.2007; 5.declaratie privind calitatea de participant la procedura; 6.certificat constatat. eliberat de O.R.C. cu cel mult 30 zile inainte de data desc. of., iar pt.pers.straine - documente edifdicatoare - forma inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.ultimul bilant - 30.06.2007; 2.fisa informatii generale; 3.doc.vizate de adm. financiara cu cifra de afaceri: lot 1 = 100.000 lei; lot 2 = 100.000 lei; lot 3 = 100.000 lei; lot 4 = 10.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista principalelor livrari din ultimii 3 ani; 2.recomandare din partea unui beneficiar; 3.declaratie cu partea din contract pt.subcontractanti; 4.informatii referitoare la person.de specialitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2007 16:00
Locul: Biblioteca Jud. I.A.BASSARABESCU, str.Stefan cel Mare, nr.14, Sala de sedinta, etaj, loc.Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
2 reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: sos.Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 070045, Romania, Tel.0246/214594, Email: www.cjgiurgiu.ro, Fax: 0246/216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2007 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer