Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achzitie 5 autobuze pentru transport urban de calatori


Anunt de participare (utilitati) numarul 136337/08.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRACUM SA GIURGIU
Adresa postala: GIURGIU STR.GLORIEI NR 5, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080556, Romania, Punct(e) de contact: Pirjole Costel, Tel. +40 246210306, Email: [email protected], Fax: +40 246210306, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achzitie 5 autobuze pentru transport urban de calatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul SC Tracum SA str. Gloriei nr. 5 Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizie 5 autobuze noi pentru transportul urban de calatori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie 5 autobuze noi pentru transportul urban calatori
Valoarea estimata fara TVA: 1, 777, 564RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 17.775, 64lei si poate fi constituita sub toate formele admise de lege .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :5.557, 56 lei .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 C din Sectiunea Formulare. ? in original;.Acord de asociereNumai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. Se va prezenta in original.Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea Formulare. ? in original.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Se va completa de catre ofertant in Formularul 12 C din Sectiunea Formulare ? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare :1. Andrei aurelian Ovidiu- director ; 2. Bratu Cornel?membru; 3 Calota Dan ? membru ; 4 Pascu Valentin? membru ; 5 Pirjolea Costel . Certificat de participare cu oferta independenta - Se va completa Formularul 12 D din sectiunea Formulare conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 2010 Certificat constatator ( original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul), emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.-ofertantul nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic.Oferta depusa de persoana juridica care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic, va fi considerata inacceptabila conform art. 36 din HG 925/2006 .Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial cerificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : completare formular B2
Ciframedie de afaceri globalape ultimii 3 ani minimum: 1.000.000 lei. In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate.In cazul asocierii se va ompleta formularul B2 de catre fiecare asociat, astfel incat, in solidar, prin cumul, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 1.000.000 lei.Pentru echivalentul in euro se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani ? formularul C
Se solicita prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul/tele similar.re , din care sa rezulte obiectul contractului , valoarea acestuia , in ultimi 3 ani .Valoarea minima impusa ? un contract/te similar/re a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 1.000.000 lei Se vor prezenta procesul/procesele verbale de receptie partial/total si recomandare /recomandari de la beneficiari privind contractul /contractele similare ? stampilate si semnate de catre beneficiarul Documentele vor fi semnate de catre ofertant , stampilate purtand mentiunea ? conform cu originalul ? .
Certificatul de conformitate CE din care sa reiasa valoarea emisiilor de CO, NOX NMHC , particule si consumul de carburant , conform OUG nr. 40/2011 , art 7 , alin. 2 sau declaratia producatorului in baza unui raport de incercariiatasat declaratiei privind emisiile de CO, NOX , NMHC , particole si consumul de carburant , raport de incercare emis de un serviciu tehnic notificat de ComisiaEuropeana pentru efectuarea testelor respective , conform art 7 alin. 3 din OUG 40/2011.Documentul va fi prezentat in copie cu mentiunea ? conform cu originalul
Se va completa formularul 12G si anexa la formularul 12G In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat
Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: i) pentru cel mai scazut prêt se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respective.ii) pentru alt prêt decat cel prevazut la pct i) punctajul se acorda astfel: Pn = ( pret minim/prêt n) X punctajul maxim alocat
2.
Termen de livrare
20%
Descriere: pentru cel mai mic termen de livrare se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaloare respectiv . Pentru un termen mai mare decat cel precizat anterior punctajul se acorda astfel : Pn = ( termen minim/termen n)x punctaj maxim alocat. Termenul maxim de livrare acceptat este de 60 zile . Termenul minim acceptat este de 20 zile
3.
Caracteristici tehnice si functionale - consum de motorina la 100 km
15%
Descriere: Pentru cel mai mic consum de motorina la 100 km se acorda punctajul maxim factorului de evaluare respectiv.Pentru alt consum de motorina decat cel prevazut anterior punctajul se acorda astfel . Pn=(consumul de motorina cel mai mic /consum de motorina n)x punctaj maxim alocat . Pentru un consum mai mare de 10/100 km oferta este neconforma
4.
Caracteristici tehnice si functional - putere motor
15%
Descriere: Pentru raportul cel mai bun se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv . pentr alt raport decat cel prevazut anterior punctajul se acorda astfel : Pn=( raportulcel mai bun /raportul n ) x punctajul maxim alocat . Puterea motorului maxima acceptata este de 200 CP. Pentru o putere a motorului mai mica de 100 CP oferta este neconforma
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2012 11:00
Locul: Orasul Giurgiu , Str. Gloriei nr. 5 , secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform art 33 alin 2 din HG 925/2006 , ou dreptul sa participe reprezentantii imputernicitii ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc sunt clasate oferte cu acelasi punctaj, avand in vedere principiul eficientei utilizarii fondurilor, departajarea se va raporta la pretul ofertei. In cazul in care se obtine in continuare egalitatea, departajarea se va raporta la factorul de evaluare Termen de livrare. In cazul in care se obtine in continuare egalitatea, departajarea se va raporta la factorul de evaluare Caracteristici tehnice si functionale - consum de motorina la 100 km. In cazul in care se obtine in continuare egalitatea, departajarea se va raporta la factorul de evaluare Caracteristici tehnice si functional - putere motor. In cazul in care se obtine in continuare egalitatea se va solicita reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art. 256 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Tracum SA
Adresa postala: Str. Gloriei nr. 5 Oresul Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08723, Romania, Tel. +40 246210306, Email: [email protected], Fax: +40 246210306
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer