Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 64216200-5 | 643a | 643c | 65397 | 66110000-4 | 66113000-5 | 6651 | 66516100-1 | 66551 | 6679 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achzitie aparatura medicala


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
355.996 RON

Castigatorul Licitatiei: TEHNO ELECTRO MEDICAL COMPANY S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 34675/10.01.2008
Informatii anunt de participare asociat 20738
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achizitii-Patrimoniu, Tel.021/3180736, In atentia: Ialomiteanu Ionut, Email: [email protected], Fax: 021/3180736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achzitie aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Central UMF Carol Davila B-dul Eroii Sanitari nr.8 sector 5
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1)Trusa de videoendoscopie digestiva - videocolonoscop si accesorii; 2)Trusa de videoendoscopie digestiva superioara cu accesorii
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33168100-6 - Endoscoape (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
355, 995.64RON TVA inclus(19%)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24161/02.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 118/30859 Denumirea: Trusa de videoendoscopie digestiva - videocolonoscop si accesorii- 1 buc
V.1) Data atribuirii contractului 11/20/2007
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TEHNO ELECTRO MEDICAL COMPANY S.R.L.
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR.65, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400489, Romania, Tel.0264599331, Email: [email protected], Fax: 0264596270
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 56500.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 56231.13 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 118/30859 Denumirea: Trusa de videoendoscopie digestiva superioara accesorii- 1 buc
V.1) Data atribuirii contractului 11/20/2007
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TEHNO ELECTRO MEDICAL COMPANY S.R.L.
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR.65, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400489, Romania, Tel.0264599331, Email: [email protected], Fax: 0264596270
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 300000.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 299764.51 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, in cadrul anuntului de participare, sectiunea "Documentatie si clarificari".- este obligatorie depunerea de oferte de pret pentru ambele anexe(loturi);
- avand in vedere faptul ca echipamentele medicale solicitate trebuie sa fie compatibile, adjudecarea se va face pe pachet cu incadrarea in sumele alocate pe fiecare lot in parte.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic UMF Carol Davila
Adresa postala: Rectoratul UMF Carol Davila Str. Dionisie Lupu nr. 37 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel.021/3180726, Fax: 021/3180726
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2008 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer